Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg leter etter en fransk sang som ble spilt på the voice for aldri så lenge siden. i 2003 tenker jeg det var. var en techno/trance sang. En dame som sang. eneste strofen jeg har fra denne er "Comment je taime? " husker melodien men det hjelper ikke så mye. Sendte mail til thevoice men de svarte aldri da.. Det er ikke kate ryan.

 

Er vel ikke In Grid - Tu es foutu ?

 

Nei dessverre ikke henne heller. sangen er mer trance aktig

Lenke til kommentar
Jeg leter etter en fransk sang som ble spilt på the voice for aldri så lenge siden. i 2003 tenker jeg det var. var en techno/trance sang. En dame som sang. eneste strofen jeg har fra denne er "Comment je taime? " husker melodien men det hjelper ikke så mye. Sendte mail til thevoice men de svarte aldri da.. Det er ikke kate ryan.

 

Er vel ikke In Grid - Tu es foutu ?

 

Nei dessverre ikke henne heller. sangen er mer trance aktig

 

Kan det være gruppen "Sash!" ? :]

Lenke til kommentar

Jeg lurer som pokker på hvem Finn Wang er. Han synger i den "det ekke meg det er deg"-sangen til Erik og Kriss.

Klin umulig å finne noe info på google om fyren, finner bare sløydlærere og rotary-medlemmer fra Drammen.

Hvem er han og hvorfor er han med?

 

På alle nettsider som nevner låten eller plata står det heller ingen info om fyren. Bare at han er med.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Akkrobat. Satt og leita som pokker på jobb etter det i forrige uke, nemlig. Det irriterte vettet av meg hver gang låten kom på radio. Jada, jobber i produksjonslokale så en eller annen setter alltid på radioen.

Det konseptet ble jo oppbrukt allerede når Rune Rudberg var med på OnklP-låten om skank ass hoes ellerno.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hvem har laget en ny versjon av 'Det står en grønnmalt benk i haven'?

 

Mormor lurer :p Hun har hørt denne versjonen på radio mange ganger, men får ikke med seg artisten. Det er en litt oppjazza versjon, og den blir visst sunget på litt gebrokkent norsk.. noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Hei:)

Fant igjen en gammel kassettspiller i helgen og fant en låt jeg ikke vet navnet på eller artisten, og den dukker heller ikke opp når jeg googler den=/

 

Den går noe lignende som dette:

Life must go on, sometimes it's not so easy believing that life must go on

 

Virker mest sannsynlig at den heter life must go on, men finner den ingen steder med det navnet.. høres ut som om den er fra 80- eller 90-tallet..

 

Noen som vet hvilken sang det er, eller bare har noen forslag?? :)

Lenke til kommentar

Hva heter denne sangen?

 

jeg tror jeg har hørt den på en sommerhits plate ellernoesånt..

 

teksten er noe sånn hær, (country aktig)

 

Vise mans tale, for an old man of honor goes around and around, and it's wery unpleasing to a hole in the ground and you'll never never find me more..

 

I've got plans for us, times in the babylon time to carry on ....

 

 

er ikke sikker på om det er rett ord men noe i den dur... høres ut som de sier det ivertfall ;P

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sang dette er?

Hørte den på radioen i bilen i dag, og fikk spillt inn litt av den med mobilen. dessverre elendig kvalitet, men noen vet kanskje hvilken sang det er.

 

Uansett, hør :)opptak.mp3

 

Det er lav lyd på opptaket, så man må nok sette litt volum på høyttalerene :p

Seal - Kiss From A Rose
Lenke til kommentar
Hva heter denne sangen?

 

jeg tror jeg har hørt den på en sommerhits plate ellernoesånt..

 

teksten er noe sånn hær, (country aktig)

 

Vise mans tale, for an old man of honor goes around and around, and it's wery unpleasing to a hole in the ground and you'll never never find me more..

 

I've got plans for us, times in the babylon time to carry on ....

 

 

er ikke sikker på om det er rett ord men noe i den dur... høres ut som de sier det ivertfall ;P

 

Nik Kershaw - The Riddle.

 

Gigi D'Agostino har også spilt inn en forholdsvis kjent coverversjon av den sangen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Leter etter en artist. Tror han er en franskmann. Ganske livlige sanger, som egentlig bare får deg til å lette på smilet. Er ikke så mye mening i tekstene, hvertfall ikke for oss nordmenn siden han synger på franks. Tror navnet begynner med "DJ ettellerannet". I de fleste bilder jeg har sett av han, så har han bart. Typisk Borat-bart. Mener å huske at han var ganske populær på 90-tallet.

 

Tror kanskje han er død nå?

 

Lite informasjon, men håper noen kjenner igjen denne karen.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Hva heter denne sangen?

 

jeg tror jeg har hørt den på en sommerhits plate ellernoesånt..

 

teksten er noe sånn hær, (country aktig)

 

Vise mans tale, for an old man of honor goes around and around, and it's wery unpleasing to a hole in the ground and you'll never never find me more..

 

I've got plans for us, times in the babylon time to carry on ....

 

 

er ikke sikker på om det er rett ord men noe i den dur... høres ut som de sier det ivertfall ;P

 

Nik Kershaw - The Riddle.

 

Gigi D'Agostino har også spilt inn en forholdsvis kjent coverversjon av den sangen.

 

TUSEN TUSEN TAKK =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...