Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som har sett den reklamen som gikk på tv før? den de mennene jobbet som om de skulle vært i fengsel, de var lenket fast og malte hus og sånt. noen som hva sangen som var i den reklamen het?

 

EDIT: fant et klipp av den

http://youtube.com/watch?v=g6qyKGN6SOw

EDIT: glem det sangen, ble laget bare for den reklamen :(

 

Akkurat den versjonen ja, men originalen er Sam Cooke - "Chain gang".

Lenke til kommentar
Er en sang jeg ikke veit hvordan er eller hva heter - alt jeg veit er at den minner veldig om en annen sang.

 

Hørt Espen Lind - Scared of Heights?

 

Refrenget der minner helt sykt om en annen sang, men jeg veit ikke hvilken det er!!

 

Noen som har peiling? :)

 

Stemmemessig ville jeg ha tippa på "Cher - "believe", ellers synes jeg den ikke er helt ulik Israel Kamakawiwo`ole - "Somwhere Over The Rainbow".

Lenke til kommentar

Hei :)

 

For noen par år siden var det en sang som var ganske populær(2004 tror jeg).

men jeg greier ikke å komme på hva band eller hvordan sangen var Det eneste jeg husker er den ene videoen,

der han han ene spilller piano og den andre danset ballett,

noen som vet hva band/sang detter er?

Lenke til kommentar
Hei :)

 

For noen par år siden var det en sang som var ganske populær(2004 tror jeg).

men jeg greier ikke å komme på hva band eller hvordan sangen var Det eneste jeg husker er den ene videoen,

der han han ene spilller piano og den andre danset ballett,

noen som vet hva band/sang detter er?

kanskje?
Lenke til kommentar
Hei :)

 

For noen par år siden var det en sang som var ganske populær(2004 tror jeg).

men jeg greier ikke å komme på hva band eller hvordan sangen var Det eneste jeg husker er den ene videoen,

der han han ene spilller piano og den andre danset ballett,

noen som vet hva band/sang detter er?

kanskje?

 

 

takk:)

den var det ja.

 

(gikk kjempefort dette)

Endret av Missy9001
Lenke til kommentar

Hei. Trenger hjelp med å finne navnet på en sang. Det er en rappe-sang som var på tv hele tiden for noen år siden. Husker ikke hva de sang om, men husker fra videoen at de hadde sminka sånn klovnefjes eller noe lignende i ansiktet. Også var det negrer som sang.

Vet der er litt lite informasjon om den sangen, men husker ikke noe mer. Om jeg ikke husker helt feil kalte de seg for noe med boys i seg :hmm:

Lenke til kommentar
Hei. Trenger hjelp med å finne navnet på en sang. Det er en rappe-sang som var på tv hele tiden for noen år siden. Husker ikke hva de sang om, men husker fra videoen at de hadde sminka sånn klovnefjes eller noe lignende i ansiktet. Også var det negrer som sang.

Vet der er litt lite informasjon om den sangen, men husker ikke noe mer. Om jeg ikke husker helt feil kalte de seg for noe med boys i seg :hmm:

Kanskje eg er litt på jordet no, men Big Brovaz - Nu Flow var det første som slo meg.
Lenke til kommentar

Har en sang jeg lurer hva heter/artist heter. Hørte den igår, tror den er relativt ny.

Er ei dame sm synger den(eller en mann med damestemme), kan hende det er en kjerlighetssang, går ihvertfall sakte.

 

Eneste jeg husker er melodien som holder til i hodet mitt atm, så jeg legger til en .mp3 fil der jeg plystrer det jeg husker, kanskje er det noen som syns det likner på en sang de har hørt.

ukjent_sang.mp3

Lenke til kommentar
Grillreklamen fra Gilde?

Ser ikke at denne har blitt svart på, hvis det da menes det samme som meg.

 

Lurte på den Gildereklamen som driver og går nå. Det er en svensk sang, nærmest en visesang, og inneholder noe sånt som dette:

"Du er den enda jag inte kan glemma"

 

Takker...

Lenke til kommentar

hvem synger denne utenom alf prøysen?? : oppi laurdaln der væks det jordbær fine jordbær raue jordbær hele væra er bare jordbær finn ett strå å træ den på...osv hvem andre synger den? eller hva heter sangen???

siden jeg fant ikke noe da jeg søkte alf p.... går ann å få sangen i d hele tatt?? :p

Lenke til kommentar
hvem synger denne utenom alf prøysen?? : oppi laurdaln der væks det jordbær fine jordbær raue jordbær hele væra er bare jordbær finn ett strå å træ den på...osv hvem andre synger den? eller hva heter sangen???

siden jeg fant ikke noe da jeg søkte alf p.... går ann å få sangen i d hele tatt?? :p

Vise for gærne jenter/Vise for gærne jinter (Prøysen/Egil Monn-Iversen), ved siden av Prøysen sjøl tror jeg kanskje Nora Brockstedts versjon er mest kjent?

Lenke til kommentar
hvem synger denne utenom alf prøysen?? : oppi laurdaln der væks det jordbær fine jordbær raue jordbær hele væra er bare jordbær finn ett strå å træ den på...osv hvem andre synger den? eller hva heter sangen???

siden jeg fant ikke noe da jeg søkte alf p.... går ann å få sangen i d hele tatt?? :p

Vise for gærne jenter/Vise for gærne jinter (Prøysen/Egil Monn-Iversen), ved siden av Prøysen sjøl tror jeg kanskje Nora Brockstedts versjon er mest kjent?

Ellers har jo Maj Britt Andersen ein versjon òg.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...