xD^^ Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Noen som vet hvilken sang fra Seal dette er: "Oh, we'r never gonna survive" elns? Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 ' date='30/06/2005 : 22:04'] Noen som vet hvilken sang fra Seal dette er:"Oh, we'r never gonna survive" elns? "Crazy". Lenke til kommentar
johnj Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hva heter sangen fra filmen american pai the wedding når de er på homsebaren og Stifler danser? På forhånd takk For å hjelpe deg litt på vei Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Michael Sembello - Maniac Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Lurer på en sang jeg så på Svisj for noen uker siden ca. Husker ikke navnet, men i musikkvideoen spilte bandet i et rom der det var satt opp en sånn Tom&Jerry ( ) felle i hele rommet. Noen som vet? Anyone? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Lurer på en sang jeg så på Svisj for noen uker siden ca. Husker ikke navnet, men i musikkvideoen spilte bandet i et rom der det var satt opp en sånn Tom&Jerry ( ) felle i hele rommet. Noen som vet? Anyone? the bravery - honest mistake.. sånn domino brikke rekke rundt? Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Lurer på en sang jeg så på Svisj for noen uker siden ca. Husker ikke navnet, men i musikkvideoen spilte bandet i et rom der det var satt opp en sånn Tom&Jerry ( ) felle i hele rommet. Noen som vet? Anyone? the bravery - honest mistake.. sånn domino brikke rekke rundt? Takk. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Sikkert noen som har spurt om dette før i denne tråden, men jeg gidder ikke å lese igjennom hele tråden, når jeg bare kan poste en post og vite hvor svaret ligger Ut i vår hage, sangen som er på introen der, er det noen som vet hvilken sang det er? Eller er den laget av NRK? Lenke til kommentar
total Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Sikkert noen som har spurt om dette før i denne tråden, men jeg gidder ikke å lese igjennom hele tråden, når jeg bare kan poste en post og vite hvor svaret ligger Ut i vår hage, sangen som er på introen der, er det noen som vet hvilken sang det er? Eller er den laget av NRK? Husker jeg sjekket dette sist serien gikk. Introren er komponert for NRK. Hvis du går på web-tv på nrk.no kan du se hva som står på rulleteksten... Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hva heter den musikken som er på reklamen for friidrett på NRK? Den med celloer eller noe sånt som spiller ganske mørkt. Noen som vet? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Noen som vet hva den første sangen i "Eternal Sunshine of the Spotless Mind" heter? Elsker den låta. Det er ikke sang i den, bare pianospill. Hadde vært meget takknemlig dersom noen vet. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Theme http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00...product-details Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Noen som vet hvilke sanger som er med i filmen Generalens datter? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Noen som vet hvilke sanger som er med i filmen Generalens datter? Her Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Nokon som veit kva sangen i slutten av episode 27 sesong 1 av The O.C heiter? Veldig slow, og mykje av "haleluja halejuuuja..." i refrenget. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Nokon som veit kva sangen i slutten av episode 27 sesong 1 av The O.C heiter?Veldig slow, og mykje av "haleluja halejuuuja..." i refrenget. Wild guess... Jeff Buckley - Halleluja? Googlet litt, og jaggu. Endret 3. juli 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Nokon som veit kva sangen i slutten av episode 27 sesong 1 av The O.C heiter?Veldig slow, og mykje av "haleluja halejuuuja..." i refrenget. Wild guess... Jeff Buckley - Halleluja? Googlet litt, og jaggu. Riktig, takker! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Nokon som veit kva sangen i slutten av episode 27 sesong 1 av The O.C heiter?Veldig slow, og mykje av "haleluja halejuuuja..." i refrenget. Wild guess... Jeff Buckley - Halleluja? Googlet litt, og jaggu. Riktig, takker! Den som er i Shrek? :P:P Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Mener det er Rufus Wainwright sin som er i Shrek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå