Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leter etter en fransk sang som ble spilt på the voice for aldri så lenge siden. i 2003 tenker jeg det var. var en techno/trance sang. En dame som sang. eneste strofen jeg har fra denne er "Comment je taime? " husker melodien men det hjelper ikke så mye. Sendte mail til thevoice men de svarte aldri da.. Det er ikke kate ryan.

det er heller ikke In grid.

Hun synger veldig lyst.

Endret av mia_pia
Lenke til kommentar

Genialt forum dette her =)

lurer på enda en sang.

Hva heter sangen i canal plus reklamen som de sender for tiden, reklame for hvilke filmer de sender for tiden. blant annet number 23 med jim carey. En mann som synger noe som : went to an island,, in the sunshineee. Hørtes ut som en gammel sang. Er nok en klassiker.

Lenke til kommentar
Jeg leter etter en fransk sang som ble spilt på the voice for aldri så lenge siden. i 2003 tenker jeg det var. var en techno/trance sang. En dame som sang. eneste strofen jeg har fra denne er "Comment je taime? " husker melodien men det hjelper ikke så mye. Sendte mail til thevoice men de svarte aldri da.. Det er ikke kate ryan.

Er vel ikke In Grid - Tu es foutu ?

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar

Var på byen i går på en nattklubb der de spiller alt av det nyeste innen rap og R&B, da hørte jeg en sang som lignet litt på stilen til Brick & Lace også kansje litt latin amrikansk stil med xylofon, det var en R&B låt ihvertfall. Noen som vet? :)

Lenke til kommentar

Husker en fin gammel sang. Men husker hverken hva den heter, eller hvilket band. Det er Beatles -preg over låten. (musikkstilen og kvaliteten)

Mener den går noe alá dette:

"All the days are [bla-blabla-bla], and the stars are great (and the stars are great!)"

Har prøvd googling uten resultat. Er ikke sikker på teksten.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva den første sangen Kompani Knudsen (NRK P3) spilte i dag heter? Rett etter nyhetene kl. 14.00. :)
Dei har ikkje lagt ut spelelista frå i dag enno, men du kan sjekke her når dei legg ho ut.

Edit: endrebjo blei før meg, gitt.

Edit II:

http://www.theroxybar.no/index2.html

noen som vet hva denne sangen heter? utrolig fet!

Det er Phantom Pt.II av Justice. Endret av dagr0z
Lenke til kommentar
Husker en fin gammel sang. Men husker hverken hva den heter, eller hvilket band. Det er Beatles -preg over låten. (musikkstilen og kvaliteten)

"All the days are [bla-blabla-bla], and the stars are great (and the stars are great!)"

California Dreaming tror jeg du tenker på.

Lenke til kommentar

California Dreaming tror jeg du tenker på.

JAA ! :thumbs:

Takk. Den er så fiiiin :wee::w00t:

Lenke til kommentar
Hva heter den sangen, hvor en jente sier "touch me, spank me", også er det en ganske stilig bass i sangen.

Hva heter den? Artig råne sang, men vet aldri navnet på den.

EDIT: Choke Me, Spank Me, Pull My Hair :D

ja husker denne sangen hehe!

Det er Xzibit! tror den heter chocke me, spank me , pul my hair

Lenke til kommentar
Husker en sang, men ikke hva den heter.

Den var litt rocka, og et sted synger han "Turn off my generator, turn off my (og et annet ord som ligner på generator)"

Har søkt men finner ikke noe...

Denne kobla seg til The Creeps http://www.youtube.com/watch?v=3IOwnIvqJGI hos meg når jeg leste spørsmålet men teksten deres passer ikke helt inn med med din... "Going up the escalator, goody goody generator."

Endret av Flippo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...