Eremal Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hei. Jeg har lett overalt, søkt over alt etter hva den gode gamle trance sangen Charma heter og hva artisten heter.Veit ikke om sangen heter noe med Charma i det hele tatt, men det blir sakt veldig mye i sangen tongue.gif det er en fengene og god gammel fet trance sang! hjelp! hvis noen veit eller tror dem veit hvilken sang jeg snakker om vær så snill svar inv_biggrin.gif Il Caesar - Calma? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Eremal kom meg i forkjøpet. Endret 12. juni 2008 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hva heter sangen som er i Miami Ink-reklamen med den løgndekektoren på discovery channel? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hva heter sangen som er i Miami Ink-reklamen med den løgndekektoren på discovery channel? Les 1 side tilbake.... Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hva heter sangen som spilles av i Burnout Paradise demoen til PS3? xP Lenke til kommentar
clario Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Guns N´Roses - Paradise City ? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Noen som vet hvilken sang dette er ? xD "gi meg øl eller så går eg sikk sakk" Alt jeg vet om den Lenke til kommentar
Tuk0n Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg har en sang på hjernen- Det er bare nynning i hele sangen- noen sin har en sang som slik? eller vet hva den heter? Det er en sang som er litt gammel, og er veldig fengende. Tror det er soundtrack til en film, men husker ikke. Takk. Lenke til kommentar
jarlehol Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Noen som vet hvilken sang dette er ? xD "gi meg øl eller så går eg sikk sakk" Alt jeg vet om den Det må være 3 Busserulls med "Flikk flakk i Flekkefjord". Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Herregud, hjelp meg! Jeg leter etter sangen som blir brukt i "Mer"-reklamen! En damestemme og en rolig melodi! Har prøvd å søke på teksten, men ser ikke ut til at den finnes! Er det virkelig ingen som vet? Jeg sitter å irriterer meg grønn hver gang den kommer på TV. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Herregud, hjelp meg! Jeg leter etter sangen som blir brukt i "Mer"-reklamen! En damestemme og en rolig melodi! Har prøvd å søke på teksten, men ser ikke ut til at den finnes! Er det virkelig ingen som vet? Jeg sitter å irriterer meg grønn hver gang den kommer på TV. Spill inn et lydklipp eller finn reklamen på nett? Så folk kan høre. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Skal ta det opp nestegang den går! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Noen som vet hvilken sang dette er ? xD "gi meg øl eller så går eg sikk sakk" Alt jeg vet om den Det må være 3 Busserulls med "Flikk flakk i Flekkefjord". hehe takker Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg har en sang på hjernen-Det er bare nynning i hele sangen- noen sin har en sang som slik? eller vet hva den heter? Det er en sang som er litt gammel, og er veldig fengende. Tror det er soundtrack til en film, men husker ikke. Takk. "The bridge over the river Kwai" ? evt. får du nynne en strofe og legge ved. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 http://www.tm-tube.com/video/758/dignitas-...n-new-eswc-pack Noen som vet? ^^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Høres ut som en remake av tittellåten til Rocky...? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hørte en sang på nrk p3 som jeg aldri har hørt før. De sang " Helo Oslo, next time dont be som hard on me " Noen som vet hva gruppa heter? Jeg regner litt med at sangen heter Oslo, for jeg syns han nevnte det før jeg hørte sangen, men da fulgte jeg ikke så mye med. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hørte en sang på nrk p3 som jeg aldri har hørt før.De sang " Helo Oslo, next time dont be som hard on me " Noen som vet hva gruppa heter? Jeg regner litt med at sangen heter Oslo, for jeg syns han nevnte det før jeg hørte sangen, men da fulgte jeg ikke så mye med. Den er vel nemd tidlegare i tråden, men det er The Disciplines, og sangen heiter, ganske riktig, "Oslo". Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Er en sang jeg ikke veit hvordan er eller hva heter - alt jeg veit er at den minner veldig om en annen sang. Hørt Espen Lind - Scared of Heights? Refrenget der minner helt sykt om en annen sang, men jeg veit ikke hvilken det er!! Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå