Fredrik Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Du tenker nok på Disneyland After Dark - Sleeping My Day Away [4:22] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Hva heter sangen som går på reklamene for barnefireren på viasat 4? Bumper denne og spør samtidig om hva sangen i reklamen for Kavanagh på NRK 1 heter? Endret 6. juni 2008 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Hva heter denne her? Endret 6. juni 2008 av vegkaar Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Reklamen som går på TV2 for lørdagens film, Sin City, har en kul sang i bakgrunnen, som man også finner i en av Transporter-filmene, hvis jeg ikke husker feil. Noen som vet? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 ja min gitar en trogen venn som jag har haft sedan lenge senn Eller noe sånt, noen som vet hva den heter? Den sangen er elskbar Sven Ingvars - Min Gitarr Lenke til kommentar
jarlehol Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hva heter denne her? Har ingen anelse om hvem som spiller denne versjonen, men sangen heter "A whiter shade of pale". Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Er det noen som vet hva den svenske sangen i den Toro reklamen heter?? tusen takk:) Endret 7. juni 2008 av Nektard Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Hva heter denne her? Har ingen anelse om hvem som spiller denne versjonen, men sangen heter "A whiter shade of pale". Lyden var henta fra filmen Populærmusikk Fra Vittula Tusen takk:D Endret 7. juni 2008 av vegkaar Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Er det noen som vet hva den svenske sangen i den Toro reklamen heter?? tusen takk:) Les første posten om igjen og ta deretter et søk i tråden. Dette er tatt opp tidligere. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Hei, Noen som vet hvilken beat som blir brukt i denne sangen heter? Endret 7. juni 2008 av Deila Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Har hørt litt på radio i det siste og har kommet frem til at sangen jeg lurer på hva heter nevner "Babys on the road again" mange ganger gjennom sangen. Eller var det on the street again? Uansett er det en litt rolig sang, damestemme visst jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
SiriBiri Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Har hørt litt på radio i det siste og har kommet frem til at sangen jeg lurer på hva heter nevner "Babys on the road again" mange ganger gjennom sangen. Eller var det on the street again? Uansett er det en litt rolig sang, damestemme visst jeg ikke husker helt feil. Kanskje det er en slags remix av "davey's on the road again" med manfred man? Lenke til kommentar
SiriBiri Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg hørte en sang på fest i går som har satt seg helt fast! det er en slags trance låt, med en mann som synger (mulig refrenget) "you you you......" og det er alt jeg husker:s Sangen kan kanskje minne litt om stilen til Bob Sinclair, men jeg tror ikke det er han. Jeg hadde vært kjempe takknemlig hvis noen vet hvilken sang som durer og går oppi hodet mitt! Lenke til kommentar
clario Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Kamerat av meg mista mobilen på sjøen, han hadde en ringetone som han må ha, ikke spesielt bra, men har lovet å prøve å skaffe den, dame som synger: "Are you online ? Waiting for a call" Noen som kan hjelpe meg ? Evig takknemelig viss. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hører av og til en sinnsykt fengende låt på P3. Tydeligvis lagd, eller sunget av en vokalist/band fra Trønderriket. Låten vil jeg si havner i sjangeren; Energisk rock, og husker bare noen få ord fra refrenget: Hei, kom tilbake ....!? Etter min mening en låt som redder sommeren uannsett hvilket vær gudene finner for godt og koke sammen. Kjenner dere til den, og i så fall hva heter band/album? Kjøper albumet med en gang jeg har funnet opprinnelsen. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Hører av og til en sinnsykt fengende låt på P3. Tydeligvis lagd, eller sunget av en vokalist/band fra Trønderriket. Låten vil jeg si havner i sjangeren; Energisk rock, og husker bare noen få ord fra refrenget: Hei, kom tilbake ....!? Etter min mening en låt som redder sommeren uannsett hvilket vær gudene finner for godt og koke sammen. Kjenner dere til den, og i så fall hva heter band/album? Kjøper albumet med en gang jeg har funnet opprinnelsen. Det er Nullskattesnylterne med Skrot, frå plata med samme namn. Edit: Eller Null$katte$nylterne, som dei eigentleg kallar seg. Endret 8. juni 2008 av dagr0z Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Noen som kan si meg hva sangen i denne videoen heter? http://video.google.com/videoplay?docid=4402212065615759451 Tusen takk! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Noen som kan si meg hva sangen i denne videoen heter? http://video.google.com/videoplay?docid=4402212065615759451 Tusen takk! Iflg. Tunatic er det So Here We Are av Bloc Party. Lenke til kommentar
xmiax Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hei, noen som vet hva låten de bruker i tv3 reklamen for Sex & the City nå heter? Det er en kort reklame for filmen... Klarer ikke helt å få med meg lyricen som synges, men det er ei jente som synger med en tøff beat i bakgrunnen.. -mia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå