elektroboy Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hva heter sangen som blir spilt på Nugatti reklamen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hva heter sangen som går på reklamene for barnefireren på viasat 4? Lenke til kommentar
Panic Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Noen som tilfeldigvis veit navnet på sangen som spilles i top-model reklamen som går på TV3 akkurat nå? Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Noen som veit hva sangen som er på dette klippet heter? Takker for svar Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Noen som veit hva sangen som er på dette klippet heter? Takker for svar DJ Tatana - Soul Cry (Mystery Remix) Lenke til kommentar
simenss Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Eg kjem berre på to i farten som kan vera aktuelle. Superfamily med The Radio Has Expressed Concern About What You Did Last Night eller Bruce Springsteen med Radio Nowhere. I songen til Superfamily synge dei nettopp raaadiooooooo Sangen fra Superfamily var riktig! Skal sende en stooooor takk Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) vet noen hva denne sangen heter? og en ting til, vet noen om noe fransk metal? death-metal, rap, techno og heavy metal. finner dere noe innenfor de sjangerene der hadde det vært fint jeg klarer nemlig ikke og finne noen.. Endret 1. juni 2008 av spillegalen Lenke til kommentar
bugwald Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Vet noen hvilken sang som spilles på Hovefestival reklamen på MTV? Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Noen som veit hva sangen som er på dette klippet heter? Takker for svar DJ Tatana - Soul Cry (Mystery Remix) Takker Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Noen som vet hva "Miami Inc" theme sangen heter? Litt sånn reggea type;) Prøvd søke på det som er, men til ingen nytte.. Lenke til kommentar
Groet Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 kom på en låt som hvis musikkvideo gikk en del på TV for noen år siden. dog på denne siden av millenniumskiftet. husker verken artistnavn eller låtnavn. tror det var et norsk band, med til tider vreng på både gitar og vokal. ganske rolig låt, husker også litt av teksten.... vers: what am I gonna do you don't ..........and you don't crawl ................your life through and through and through ........ can't take no more I've had enough ......... ...... refr: so what am I gonna do with you babe and why do I tell you lies just to make you stay I don't need this complication no more what kept you this time where did you go ............ ............ makes me wonder whare the hell am I gonna hide/what the hell you're all about noe sånt. låtnavnet kan ha vært 'what am I gonna do' men google førte meg ihvertfall ingensteds. og en ting til, vet noen om noe fransk metal? death-metal, rap, techno og heavy metal. finner dere noe innenfor de sjangerene der hadde det vært fint jeg klarer nemlig ikke og finne noen.. Gojira Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 kom på en låt som hvis musikkvideo gikk en del på TV for noen år siden. dog på denne siden av millenniumskiftet. husker verken artistnavn eller låtnavn. tror det var et norsk band, med til tider vreng på både gitar og vokal. ganske rolig låt, husker også litt av teksten.... vers: what am I gonna do you don't ..........and you don't crawl ................your life through and through and through ........ can't take no more I've had enough ......... ...... refr: so what am I gonna do with you babe and why do I tell you lies just to make you stay I don't need this complication no more what kept you this time where did you go ............ ............ makes me wonder whare the hell am I gonna hide/what the hell you're all about noe sånt. låtnavnet kan ha vært 'what am I gonna do' men google førte meg ihvertfall ingensteds. og en ting til, vet noen om noe fransk metal? death-metal, rap, techno og heavy metal. finner dere noe innenfor de sjangerene der hadde det vært fint jeg klarer nemlig ikke og finne noen.. Gojira Jeg slang en av linjene dine i "fnutter" og søkte i google. google sa det var Ricochets - The Ghost Of Our Love. Det ser også ut til å stemme med resten av teksten din. Lenke til kommentar
Groet Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 kom på en låt som hvis musikkvideo gikk en del på TV for noen år siden. dog på denne siden av millenniumskiftet. husker verken artistnavn eller låtnavn. tror det var et norsk band, med til tider vreng på både gitar og vokal. ganske rolig låt, husker også litt av teksten.... vers: what am I gonna do you don't ..........and you don't crawl ................your life through and through and through ........ can't take no more I've had enough ......... ...... refr: so what am I gonna do with you babe and why do I tell you lies just to make you stay I don't need this complication no more what kept you this time where did you go ............ ............ makes me wonder whare the hell am I gonna hide/what the hell you're all about noe sånt. låtnavnet kan ha vært 'what am I gonna do' men google førte meg ihvertfall ingensteds. og en ting til, vet noen om noe fransk metal? death-metal, rap, techno og heavy metal. finner dere noe innenfor de sjangerene der hadde det vært fint jeg klarer nemlig ikke og finne noen.. Gojira Jeg slang en av linjene dine i "fnutter" og søkte i google. google sa det var Ricochets - The Ghost Of Our Love. Det ser også ut til å stemme med resten av teksten din. ja dæven! hjertelig takk! Lenke til kommentar
Martinsbl Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Har en utfordring til alle metalheadsa her på forumet! Noen som vet hva denne sangen heter? Syns det høres ut som Bach, men trenger navn på sangen også. Sound.MP3 Lenke til kommentar
Montyfitz Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Noen som vet hva artisten og sangen heter i den nyeste Unibet reklamen som sendes på blant annet TV3? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 litt omvendt spørsmål men det er ingen vits å lage en egen tråd om det: så er det noen som vet hva reklame denne sangen er med i? Linky Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 I krigsserien "Over There", 29 minutter ut i episode 1, spilles det en sang fra en humvee. Hva heter sangen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 http://youtube.com/watch?v=VYfOtP3KBp4 Tittel: The boys of summer Hvem er artisten av denne remixen? Tror det er eagle som har orginalen. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tunatic sier The Ataris. http://youtube.com/watch?v=2LPgxy1sbo0 høres riktig ut Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hva en hit for et to-tre år siden. Mener artisten var svensk og tittelen var noe rundt "Playboy", skjønt er ikke helt sikkert på det. Håper jeg får noen klarer denne gåta av et spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå