cidd Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hørte en fet sang i dag. Hip hop, rapish, med electroelementer. Litt dancey sang. Gjennom hele sangen sa de "fuck" mange ganger, og en damestemme som sa "coz i wanna fuck/coz i just wanna fuck/coz i love to fuck" (refrenget tror jeg) eller noe i den duren. Hørtes ut som negerrapp i versene. Hadde vært konge om noen vet dette! Funky sang Eg hugsar ikkje om det er med ei damestemme, men Hot Rod (fra G-Unit) har nett gitt ut låta "I Like To Fuck", kan det vere den? Ja den var det! Takk takk! Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Her en dag hørte jeg en utrolig tøff låt. Var en mixet versjon, hvor introen besto av introen til en Run DMC-låt. "It's like that". Har hørt samme låta hvor den ikke er mixet, og den var tøff. Vet ikke helt i hvilken sjanger jeg vil plassere den, men noen som skjønner hva jeg snakker om ut ifra det om Run DMC? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Her en dag hørte jeg en utrolig tøff låt. Var en mixet versjon, hvor introen besto av introen til en Run DMC-låt. "It's like that". Har hørt samme låta hvor den ikke er mixet, og den var tøff. Vet ikke helt i hvilken sjanger jeg vil plassere den, men noen som skjønner hva jeg snakker om ut ifra det om Run DMC? Jeg skjønner ikke helt om det er den tøffe eller utrolig tøffe sangen du er på jakt etter men er det noen av disse eller kan du forklare det bedre med utgangspunkt i en av disse?? Run DMC - orginal "It's like that" http://www.youtube.com/watch?v=gDN7jQ5Vdh0 Run DMC vs Jason Nevins remix Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hørte en dag her en nydelig versjon av Behind Blue Eyes. Var kun stemme og akustisk gitar. Noen som har peil hvem det hvar? Lenke til kommentar
cyber1337 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 hey, leiter etter hvor reffrenget fra den nye sangen til dvd er fra, husker ikke for allt i verden hva sangen eller personen heter=( det er linken til låta til dvd, vil gjerne ha navnet på refrenget i den sangentakker for alle svar:D Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hørte en dag her en nydelig versjon av Behind Blue Eyes. Var kun stemme og akustisk gitar. Noen som har peil hvem det hvar? http://www.youtube.com/watch?v=Q_eN9Mbj-OI ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Noen som veit hva bakgrundsmusikken her heter?: http://www.gametrailers.com/player/33566.html Endret 30. mai 2008 av Slettet-UUbruw Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Her en dag hørte jeg en utrolig tøff låt. Var en mixet versjon, hvor introen besto av introen til en Run DMC-låt. "It's like that". Har hørt samme låta hvor den ikke er mixet, og den var tøff. Vet ikke helt i hvilken sjanger jeg vil plassere den, men noen som skjønner hva jeg snakker om ut ifra det om Run DMC? Jeg skjønner ikke helt om det er den tøffe eller utrolig tøffe sangen du er på jakt etter men er det noen av disse eller kan du forklare det bedre med utgangspunkt i en av disse?? Run DMC - orginal "It's like that" http://www.youtube.com/watch?v=gDN7jQ5Vdh0 Run DMC vs Jason Nevins remix Er ikke en mixet Run DMC-låt. Det jeg sa var at introen besto av en. Sjanger kan vel være house? Eller noe lignende. Både den tøffe og den utrolig tøffe er av interesse. Lenke til kommentar
Sir. Digby Chicken Caesar Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Heisann. Jeg sliter litt med å finne en sang jeg hørte i en reklame på tv3 for Sex og singelliv filmen. Litt funky sang med teksten "dont you feel, dont you know" i refrenget tror jeg. Hadde vært fint om noen kunne gitt meg tittelen på den, så får jeg den ut av hodet en gang for alle =) På forhånd takk. Lenke til kommentar
Sir. Digby Chicken Caesar Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Her en dag hørte jeg en utrolig tøff låt. Var en mixet versjon, hvor introen besto av introen til en Run DMC-låt. "It's like that". Har hørt samme låta hvor den ikke er mixet, og den var tøff. Vet ikke helt i hvilken sjanger jeg vil plassere den, men noen som skjønner hva jeg snakker om ut ifra det om Run DMC? Jeg skjønner ikke helt om det er den tøffe eller utrolig tøffe sangen du er på jakt etter men er det noen av disse eller kan du forklare det bedre med utgangspunkt i en av disse?? Run DMC - orginal "It's like that" http://www.youtube.com/watch?v=gDN7jQ5Vdh0 Run DMC vs Jason Nevins remix Er ikke en mixet Run DMC-låt. Det jeg sa var at introen besto av en. Sjanger kan vel være house? Eller noe lignende. Både den tøffe og den utrolig tøffe er av interesse. Er en vel del sanger som har mixet inn It's like that i introen, her er en av dem: (men hvis du vil ha flere svar bør du si mer om sangen som it's like that er mixet inn i): 3 versjoner av samme sang. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Her en dag hørte jeg en utrolig tøff låt. Var en mixet versjon, hvor introen besto av introen til en Run DMC-låt. "It's like that". Har hørt samme låta hvor den ikke er mixet, og den var tøff. Vet ikke helt i hvilken sjanger jeg vil plassere den, men noen som skjønner hva jeg snakker om ut ifra det om Run DMC? Jeg skjønner ikke helt om det er den tøffe eller utrolig tøffe sangen du er på jakt etter men er det noen av disse eller kan du forklare det bedre med utgangspunkt i en av disse?? Run DMC - orginal "It's like that" http://www.youtube.com/watch?v=gDN7jQ5Vdh0 Run DMC vs Jason Nevins remix Er ikke en mixet Run DMC-låt. Det jeg sa var at introen besto av en. Sjanger kan vel være house? Eller noe lignende. Både den tøffe og den utrolig tøffe er av interesse. Det var Bodyrox. Prøvde å komme frem til "Yeah Yeah" i D. Ramirez mix, eller Bodyrox feat. Luciana med "Yeah Yeah". Mix-en med Run DMC var ikke like fet som jeg husket. EDIT: Riktig Insolent, fant det ut rett før posten din kom. Endret 30. mai 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Hva heter den sangen de spiller i expert-reklamene? skikkeliglig gammeldags, husker egentlig bare ordet "Magic", og det er litt tynt å google.. EDIT: Så reklamen en gang til, og jeg tror det kan være denne: journey - when i think of you Endret 30. mai 2008 av HulkHaugen Lenke til kommentar
simenss Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Fruen ser etter en sang hun mener hun hørte på Senkveld (TV2) for en stund siden, men det eneste hun husker fra teksten er «......radiooooo......». Med andre ord ser hun etter en sang fra Senkveld med ordet «radio» EDIT: Sangen ble visstnok sunget av en mann på engelsk Endret 30. mai 2008 av simenss Lenke til kommentar
avRack Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Fruen ser etter en sang hun mener hun hørte på Senkveld (TV2) for en stund siden, men det eneste hun husker fra teksten er «......radiooooo......». Med andre ord ser hun etter en sang fra Senkveld med ordet «radio» EDIT: Sangen ble visstnok sunget av en mann på engelsk Eg kjem berre på to i farten som kan vera aktuelle. Superfamily med The Radio Has Expressed Concern About What You Did Last Night eller Bruce Springsteen med Radio Nowhere. I songen til Superfamily synge dei nettopp raaadiooooooo Endret 30. mai 2008 av avRack Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 http://www.youtube.com/watch?v=Q_eN9Mbj-OI? Burde vel kanskje skrevet at det ikke var Limp Bizkit Fant den forøvrig igjen i går, og fant ut at artisten heter Anthony Stewart Head. Derimot finner jeg ikke sangen i annen versjon enn denne: http://www.youtube.com/watch?v=SDixxmyPbU8 Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Heisann^^ Veit dere kva den sangen på denne "klar-ferdig-nå" reklamen heiter? Den trompet sangen. Trur artisten heiter Herp Alpert eller noko... Lenke til kommentar
Link_and_Zelda Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Dette er en sang jeg lurer på hva heter. Jeg lagde en vill remix i FL Studio. Jeg mistenker at det er noe av Mozart, muligens fra Tryllefløyten. Ukjent_sang.mp3 Lenke til kommentar
jarlehol Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Heisann^^ Veit dere kva den sangen på denne "klar-ferdig-nå" reklamen heiter? Den trompet sangen. Trur artisten heiter Herp Alpert eller noko... Stemmmer at det er Herp Alpert, sangen heter "A walk in the black forest". Mest kjent fra Fjernsynskjøkkenet for noen år siden. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 En mann som synger og pianomusikk i bakgrunnen. Synger sånn "oOoOoO" og "The sweethest thing" osv. Har helt glemt hvem som har den. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 En mann som synger og pianomusikk i bakgrunnen. Synger sånn "oOoOoO" og "The sweethest thing" osv. Har helt glemt hvem som har den. The Sweetest Thing av U2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå