kanonkent Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Du hadde en merkelig formulering. Ja, Galaxy har en sang som heter Lullaby, er det den du skal ha tak i ? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ja, formulerte meg litt dårlig samt at jeg ikke var 100% sikker på tittelen. Men takk Lenke til kommentar
nord Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 http://kotaku.com/5011147/grand-theft-auto-dui hva heter sangen som dukker opp når klokken viser 3? prøvde å google "i'm a drunk sob tonight" men det ble ikke rare resultatet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ja, formulerte meg litt dårlig samt at jeg ikke var 100% sikker på tittelen. Men takk Heter vel egentlig Galaxee, men ellers stemmer det. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Fikk just denne på hjernen! : "For de store, for de små. For de som står sammen, for de som skiller jeg ut,for de mange, for de få....:" Tror det er en cocacola reklame... Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Fikk just denne på hjernen! : "For de store, for de små. For de som står sammen, for de som skiller jeg ut,for de mange, for de få....:" Tror det er en cocacola reklame... Noen som vet hva den heter? Den heter: "For de mange" Edland Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hva heter musikken i reklamenefilmene til canal+ om filmer på kanalen? starter med gitar, veldig fin, litt sommerlig musikk. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Vill gjetting :Postgirobygget - En Solskinnsdag ? Lenke til kommentar
lensi5 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Så en som skreiv; "Noen som vet hva den snagen som spilles når tv2 reklamerer for at de er norges seriemester heter? Går på tv2 stadig vekk, med reklame for criminal minds, frutrerte f.., osv... " ..men så ikke noe svar. Noen som vet hvilken sang dette er? Lurer på hvilken det er jeg og Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Epå jakt etter en sang som var populær på NRK mPtre for noen år siden. Den heter noe i retning "Kontradanca". Er usikker på om det er tittel eller artist. Har prøvd forskjellige stavemåter uten å finne den. Lenke til kommentar
[Tx] Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ok, Jeg veit ikke hva sangen heter, eller hvem artist, men det er en relativt gammel rocke låt. Refrenget går noe sånt her: You havent seen/heared nothing yet, B b b b b Baby, men heftig gitar i bakgrunnen.... Det er dessverre alt jeg har å gå på, går på radion om dagen. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Trenger litt hjelp her. Jeg hørte en sang på radioen for en stund siden og lurer på hva den heter. Det jeg husker fra sangen (Det er ikke sikkert alt er riktig): "Nothing gonna break my style, nothing gonna fall me down, oh no, I got to keep on moving" Vet ikke om det hjelper, men det er litt. Kom på en annen sang jeg også lurer på. Sangen var på en sommer hit (eller noe lignende) cd for noen år siden. Det jeg tror personen i sangen synger er: "Sound like a teenage student baby" Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Njål Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ok, Jeg veit ikke hva sangen heter, eller hvem artist, men det er en relativt gammel rocke låt. Refrenget går noe sånt her: You havent seen/heared nothing yet, B b b b b Baby, men heftig gitar i bakgrunnen.... Det er dessverre alt jeg har å gå på, går på radion om dagen. , originalen er (som her) Bachman Turner Overdrive. Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Den siste er kanskje teenage dirtbag baby? søk etter den på youtube Lenke til kommentar
johnj Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 ...og den første du søker høres mistenkelig ut som "Break My Stride" av Matthew Wilder. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Begge var rette Takker og bukker Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Så en som skreiv; "Noen som vet hva den snagen som spilles når tv2 reklamerer for at de er norges seriemester heter? Går på tv2 stadig vekk, med reklame for criminal minds, frutrerte f.., osv... " ..men så ikke noe svar. Noen som vet hvilken sang dette er? Lurer på hvilken det er jeg og Suddenly I See - KT Tunstall Edland Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Hørte en sang når jeg var på trening idag. En rockelåt, som hadde litt tempo og kul gitar osv. En mann som synger, ikke så alt for mørk stemme. I refrenget tror jeg de synger noe som "I want/know you, baaabyyy"... Veldig mulig det ikke er det de synger, men skal i alle fall kunne mistolkes slik når man står og trener. Burde i alle fall ha slikt tonefall eller noe. Blir gal hvis jeg ikke finner ut den Endret 28. mai 2008 av Aivio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå