Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Okei, skal spørre om en låt jeg ikke har hørt. Kjæresten lurer på en sang hvor ordet sunglasses eller noe går igjen i refrenget. Sangen skal visstnok også inneholde elementer med rap. Det er "en typisk utested-sang", og ho påstår vi hørte den mange ganger i russetiden(slik musikk gjør sjeldent inntrykk på meg, så det vet jeg ikke).

Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okei, skal spørre om en låt jeg ikke har hørt. Kjæresten lurer på en sang hvor ordet sunglasses eller noe går igjen i refrenget. Sangen skal visstnok også inneholde elementer med rap. Det er "en typisk utested-sang", og ho påstår vi hørte den mange ganger i russetiden(slik musikk gjør sjeldent inntrykk på meg, så det vet jeg ikke).

Anyone?

Lenke til kommentar
ok har et litt vrient spm =) jeg vet hva orginal sangen heter, men klarer ikke finne den remix'a versjonen... kom over den på youtube (ofc?)

De spiller hvertfall The Rolling Stones - Sympathy for the Devil (Neptunes Remix) i siste halvdel. Dunno hva som blir spillt i starten though. Iflg. SoundtrackNet så er det Nine Inch Nails - Heresey, men jeg fant ikke noe sted i sangen det ligna på det somv var starten.

The Rolling Stones - Sympathy for the Devil (Neptunes Remix) -> http://www.youtube.com/watch?v=mMVDklW6qwk

Endret av Eremal
Lenke til kommentar

Leter etter en sang, ganske rolig med en jente som synger noe sånt som "even if the rain falls down" eller noe lignende. Har forsøkt å google, men uten treff. Lurer på om quoten ikke er 100% riktig, men det er noe lignende. Den er fra 90-tallet en gang.

Noen som kan hjelpe? :new_woot:

Lenke til kommentar

Anyone?

Fra en Fredrikstad-kæll til en annen: Tror det er Corey Hart (skrives også Corey Heart noen steder) - Sunglasses at night

Endret av Zattaxu
Lenke til kommentar

Hørte en sang på svisj på søndag.

husker jo selvfølgelig ikke noe fra sangen, men husker diverse fra videoen.

Var ute i en liten ørkenby. mann som står ved en grav. presten har lang shabby hår. graven var tom tror jeg.

Litt ut i sangen så blir vokalisten påkjørt av en bil.

Anyone?

edit. gruppa hadde et 2 ords navn.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Ikke umulig det er den, kan høre med dama. Takk for tips!

Fra en Fredrikstad-kæll til en annen: Tror det er Corey Hart (skrives også Corey Heart noen steder) - Sunglasses at night

Hvordan visste du at jeg var Fredrikstad-kæll? Anyway, tenker det er en remix av den låta her. Får bare høre med kjerringa, rett og slett!

Lenke til kommentar
Leter etter en sang, ganske rolig med en jente som synger noe sånt som "even if the rain falls down" eller noe lignende. Har forsøkt å google, men uten treff. Lurer på om quoten ikke er 100% riktig, men det er noe lignende. Den er fra 90-tallet en gang.

Noen som kan hjelpe? :new_woot:

Flava to da bone - "Even if the rain"

Lenke til kommentar

Leter etter en sang som begynner veldig rolig med en kronglete manne stemme, og begynner med "I'm a rolling stonee...I... ett eller annet"

Takker på forhånd! :)

Ikke "Like a rolling stone" av Bob Dylan eller noe, den begynner ikke så rolig som den jeg leter etter.

Endret av Me_Here
Lenke til kommentar
Leter etter en sang som begynner veldig rolig med en kronglete manne stemme, og begynner med "I'm a rolling stonee...I... ett eller annet"

Takker på forhånd! :)

Ikke "Like a rolling stone" av Bob Dylan eller noe, den begynner ikke så rolig som den jeg leter etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...