Gjest Slettet+19283741 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hva heter sangen? http://www.youtube.com/watch?v=HetHxNgEez8...feature=related Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hvilket land hadde den som alle kaller for piratsangen på mgp i gårkveld? Navn på artist og sang ønskes. Det var Latvias bidrag, Pirates of the Sea med låta Wolves of the sea. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Noen som kan nevne alle sangene i American Pie - Bandcamp ?Hvis eg fant rett film, så er dette soundtracket. Takker å bukker Lenke til kommentar
bulla09 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 så på scrubs her en dag, husker ikke hvilken dag. Men når han eine fyrn lå i senga så ringte vekkeklokka hans og oppe på den vekkeklokka stod det en sånn rappe folk som rappet en sang.. noen som veit hva den heter?? : ) Og i samme slengen, er det noen som har Fernando-aldri mer som har muligheten til å sende meg den sangen?? finner den ingen steder! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hva heter sangen? http://www.youtube.com/watch?v=HetHxNgEez8...feature=related Det er Mark Mancina sitt Theme til Bad Boys. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) så på scrubs her en dag, husker ikke hvilken dag. Men når han eine fyrn lå i senga så ringte vekkeklokka hans og oppe på den vekkeklokka stod det en sånn rappe folk som rappet en sang.. Bump! BTW: det er en sang som gjentar seg gjennom flere episoder.. Edit : Fant teksten Edit (2) : her er riktig tekst med gruppe og navn Endret 25. mai 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Sugar Hill Gang - Rappers Delight Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Sugarhill gang oppå vekkerklokka Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Etter å ha kommet meg litt over videoen gir enkelt søk i google på teksten... Teardrop av Massive Attack. Takker og Bukker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hva heter sangen? http://www.youtube.com/watch?v=HetHxNgEez8...feature=related Det er Mark Mancina sitt Theme til Bad Boys. Takker! Har filmen så jeg syns det var noe kjent med den låten, husket bare ikke hvor .. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Daft Punk og Justice, men hvem er tredjemann? Lenke til kommentar
Foll Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Øy lurer på en sang som handler om/eller de synger om en uteligger som lever på vann og brød eller noe xD (Den er norsk) Mods - Tore Tang ? Thx ;P Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Noen som vet hva den sangen som er på den nyeste "Bonaqua" reklamen heter? bump : < Bump Er den hvor det ender med en mann i en gravemaskin. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Noen som vet hva den snagen som spilles når tv2 reklamerer for at de er norges seriemester heter? Går på tv2 stadig vekk, med reklame for criminal minds, frutrerte f.., osv... Lenke til kommentar
svennis83 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Noen som vet hva denne sangen heter? Er den i starten som slutter etter ca 40 sec jeg lurer på.... Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Hva er sangen her? Må være en remix/annen versjon av Kiss - Only You Endret 26. mai 2008 av vStyle Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Noen som vet hva sangen som tvnorge bruker i "you think you can dance Skandinavia" Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) dette er sikkert en long shot men jeg er på jakt etter en sang som er laget av eller remikset av Bally Sagoo. jeg husker ikke hva sangen handler om men det er en indisk dame som har hovedvokalen mens det er en mannlig vokalist som syner sammen med henne. sangen er en sakte reggae med bhangra-elementer i seg. edit: fant den endelig etter å ha lett i flere uker. løsning: Bally Sagoo - Mera Laung Gawacha Endret 26. mai 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå