johnj Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 det er en dame som synger oh my god i think its al for fun eller noe sånn lurer på hva sangen og artisten heter Dagens planke: Ida Maria - "Oh My God". Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 det er en dame som synger oh my god i think its al for fun eller noe sånn lurer på hva sangen og artisten heter Dagens planke: Ida Maria - "Oh My God". Takker hadde jeg bare tenkt etter litt så hadde jeg funni ut det selv Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hei hei. Jeg lurer så fælt på hva en sang heter. Det er en ganske kjent sommersang,ganske gammel, litt reggaebeat på en måte. Kan kanskje høres ut som Mr President (de som har Coco Jambo), men jeg fant ikke ut hvilken sang det er ihvertfall. De synger noe à la : nanana conga, nanana conga, nanana SEXY, nanana SEXY vet at det er litt lite å gå på. Men har sett folk klaske til med riktig svar på mindre enn dette kan det være King Africa - La Bomba Jess Takker og bukker Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Robbie Williams - Let me Entertain you, det er nok ikke en remix, gitt. Hehe, sorry, glemte å si at jeg mente den siste sangen:P Salif Keita - Madan eller Stupid Disco med Junior Jack er originalene. 8DEdit: Kan være at det er Point Sisters - Dare Me òg. Var faen tre sanger etter Let Me Entertain You. Haha, jeg hørte visst ikke etter. 8D Endret 24. mai 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hva heter sangen som er helt i starten av denne russevideoen? Den originale, ikke South Beach Remixen som da dette er (Genial - South Beach). http://www.youtube.com/watch?v=XZf5a18CA2I Jeg hører en remix av Daft Punk - Technologic, men tror ikke det er den du sikter til. Problemet er vel at jeg hører to sanger som er ganske kjente i starten. Det er før Daft Punk. Melodien som er fra ca 11-30 sekunder uti Har hørt den i forbindelse med Miami Vice et par ganger, så mulig 80 talls sang? Fant ut! Det er "Jan Hammer - Crockett's Theme" fra Miami Vice. Lenke til kommentar
jensens Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 "det er mange dager i året, men denne dagen har satt sine spor" Noen som vet hva den heter? Ingen som vet? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Okei, skal spørre om en låt jeg ikke har hørt. Kjæresten lurer på en sang hvor ordet sunglasses eller noe går igjen i refrenget. Sangen skal visstnok også inneholde elementer med rap. Det er "en typisk utested-sang", og ho påstår vi hørte den mange ganger i russetiden(slik musikk gjør sjeldent inntrykk på meg, så det vet jeg ikke). Lenke til kommentar
KolonP Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 http://www.youtube.com/watch?v=MvBEvP62exwNoen som vet hva første sangen heter? Har googla, men fant ingenting :/ Ingen? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Noen som vet hva sangen i bakgrunnen til denne videoen heter? Lenke til kommentar
Ehtele Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Etter å ha kommet meg litt over videoen gir enkelt søk i google på teksten... Teardrop av Massive Attack. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jess! Mazzazine (Albummet) er KONGE! Det var videoen også Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Sangen inneholder blant annet "do you really want me". Det er ikke Robyn eller Culture Club som har laget den. Noen som vet? (Kan óg være en remix). Lenke til kommentar
johnj Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Sangen inneholder blant annet "do you really want me". Det er ikke Robyn eller Culture Club som har laget den. Noen som vet? (Kan óg være en remix). Da Buzz? Lenke til kommentar
Ehtele Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Tja, her er treffene fra songlyrics.com på frasen "do you really want me." SongLyrics Lenke til kommentar
Foll Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Øy lurer på en sang som handler om/eller de synger om en uteligger som lever på vann og brød eller noe xD (Den er norsk) Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Øy lurer på en sang som handler om/eller de synger om en uteligger som lever på vann og brød eller noe xD (Den er norsk) Mods - Tore Tang ? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Noen som kan nevne alle sangene i American Pie - Bandcamp ? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Noen som kan nevne alle sangene i American Pie - Bandcamp ?Hvis eg fant rett film, så er dette soundtracket. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hvilket land hadde den som alle kaller for piratsangen på mgp i gårkveld? Navn på artist og sang ønskes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå