Gjest medlem-77217 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Leter etter en film på youtube egentlig. Er en film der du hører masse mumling også er det en sånn 2 sekunders gif animasjon som repiteres. Når han "synger" så er det liksom masse trykk også blir det svakere og svakere. Tekst for de som vil ha det: Haaababaa hababababa baaaa, haaaaaabababbaa bababbaba ahaa babaa Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 har et par sanger jeg lurer på, den første gikk som dette "with me with me with me with me, wherever i go" noe i den duren, den andre sang de "turn on the radio" veldig catchy tone takk på forhånd Den første: Morthen Harket - Darkspace Lenke til kommentar
Daniela Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 For mange år siden var jeg på klasse-tur til Polen. Da spilte busssjåføren samme sangen hver morgen i bussen. Den var svensk og de sang noe sånn som "kaka-dudel-du"... Noe mer enn det husker jeg ikke Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hva hetet denne? Er en glad munter fest sang.. tROR DEN går ca slik. jabba daba eyå ååh ååh så fortsetter den slik en stund. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hva hetet denne?Er en glad munter fest sang.. tROR DEN går ca slik. jabba daba eyå ååh ååh så fortsetter den slik en stund. Muligens "Bobby Summer - Jabba Jabba" ? Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) EDIT: Nvm, jeg fant jeg fant: Albino Superstars - Popular Endret 21. mai 2008 av Eremal Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hva hetet denne?Er en glad munter fest sang.. tROR DEN går ca slik. jabba daba eyå ååh ååh så fortsetter den slik en stund. Muligens "Bobby Summer - Jabba Jabba" ? Jau, det var det Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 http://www.megaupload.com/?d=IJJUZR5W Dette er et lydklipp fra YouTube: http://youtube.com/watch?v=i-ORmLH85VM Noen som vet hva klippet heter? Starter rett før 2.00. Noen mener det er DJ Johan som har laget sangen og at den heter " Take me Away to Norway, men etter å ha søkt rundt omkring har jeg skjønt at det må være feil... Noen som vet hva sangen heter? Vild och galen - DJ Johan Badh ft. Isabella.mp3 [4:03] Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 For mange år siden var jeg på klasse-tur til Polen. Da spilte busssjåføren samme sangen hver morgen i bussen.Den var svensk og de sang noe sånn som "kaka-dudel-du"... Noe mer enn det husker jeg ikke Noen som kan hjelpe? Hmm..har hørt den på en remix av : Old MCdonald Had A Farm Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Leter etter en film på youtube egentlig. Er en film der du hører masse mumling også er det en sånn 2 sekunders gif animasjon som repiteres. Når han "synger" så er det liksom masse trykk også blir det svakere og svakere. Tekst for de som vil ha det: Haaababaa hababababa baaaa, haaaaaabababbaa bababbaba ahaa babaa Kan det være ? Om det er det, så heiter sangen Chacarron av Bacacha. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Leter etter en film på youtube egentlig. Er en film der du hører masse mumling også er det en sånn 2 sekunders gif animasjon som repiteres. Når han "synger" så er det liksom masse trykk også blir det svakere og svakere. Tekst for de som vil ha det: Haaababaa hababababa baaaa, haaaaaabababbaa bababbaba ahaa babaa Kan det være ? Om det er det, så heiter sangen Chacarron av Bacacha. BINGO! TAKK! Lenke til kommentar
eimelb Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hva heter musikken i den Kiwi-reklamen som går på TV nå? Den der han Kiwi-duden står utfor Stortinget og snakker om momskutt på frukt? Er en veldig kjent, storslått og pompøs melodi. Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei. Kan noen si meg hva den første sangen i denne filmen heter`? http://www.youtube.com/watch?v=XwhS2OC4Dt4 På forhånd, takk =) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Har du prøvd Tunatic som står i åpningsinnlegget i tråden? Lyden på det videoklippet er så rein at Tunatic burde ta den i løpet av få sekunder. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei. Kan noen si meg hva den første sangen i denne filmen heter`?http://www.youtube.com/watch?v=XwhS2OC4Dt4 På forhånd, takk =) Swing Life Away av Rise Against. Sto også i ein av kommentarane. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Kom ¨på at jeg kunne ta den med Track ID på mobilen. Takk for tipset. sangen het: Rise Against - Swing Life Away Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Hva heter musikken i den Kiwi-reklamen som går på TV nå? Den der han Kiwi-duden står utfor Stortinget og snakker om momskutt på frukt? Er en veldig kjent, storslått og pompøs melodi. Denne filmen? Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei, så Izzat i går, så lurte jeg på om noen som har hørt den bhangra sangen de hører på i bilen når de skal hente dopet i den varebilen? Og om dere vet hva den heter..Det jeg fikk med meg var: lovely, lovely, gore gore.. prøvd å søke det opp, men finner ingenting.. NOEN som vet?? Lenke til kommentar
eimelb Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hva heter musikken i den Kiwi-reklamen som går på TV nå? Den der han Kiwi-duden står utfor Stortinget og snakker om momskutt på frukt? Er en veldig kjent, storslått og pompøs melodi. Denne filmen? Ikke akkurat den varianten, men den musikken! Navnet anyone? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Ikke akkurat den varianten, men den musikken! Navnet anyone? Er ikke det Slavekoret fra Nebukanesar, komponert av Verdi, da? EDIT: Nei, forresten. Bare glem det. Endret 21. mai 2008 av n20987 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå