Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er en sånn dame som synger: shupshup oxo husker jeg ikke mer:O hun synger ikke på engelsk eller norsk.... tysk ell fransk ellno kanskje... vet noen hva sanger heter eller hvem som synger??

Nok en gang på tynn is: Kan det ha vært begynnelsen av refrenget i Kate Ryans "Libertine" du har hørt, mon tro?

Lenke til kommentar
Hei alle sammen! :D

Jeg hørte en sang på skolen for noen dager siden, refrenget lyder slik: "Være den du er", den handler om hvordan man er og ikke skal være andre osv..

Det er egentlig krise, trenger den fort ;)

Takk på forhånd ;)

Kanskje det er Trond Viggo Torgersen - Tenke Sjæl?
Lenke til kommentar

Hei, er noen jeg kjenner som lurer på hva sangen til en musikkvideo med denne beskrivelsen heter.

Jeg er i alle fall ute etter en musikkvideo. Den må ha blitt sendt på 90-tallet eller tidlig 2000, for jeg husker det ikke særlig godt. Det er et mørkt (og trangt?) rom med solskinn som kommer inn gjennom sprekker i veggene. Jeg lurer på om kanskje døren er låst eller blokkert? En dame ligger på gulvet med en stor, levende plante. Personifisert plante, som beveger seg, og jeg tror den har en munn. De ligger på en måte "rundt" hverandre, som om de koser med hverandre. Jeg lurer på om kanskje planten til slutt dør?

Det friket meg helt ut da jeg var liten, men i tillegg til at jeg ikke kan huske noe annet av den eller noe som helst om musikken, får jeg det ikke ut av hodet. Ringer dette en bjelle hos noen av dere?

Lenke til kommentar
en sang som eg trodde het

metrologisk institutt - regnet snart tar slutt

teksten går sån, dette er fra metrologisk institutt, vi melder om at regnet snart tar slutt, å d blir sol sol sol :D

Det er gruppa Strikk, som ifølge Wikipedia var aktiv i 70 og 80 åra, og sangen heter Sol.

Endret av jarlehol
Lenke til kommentar

har et par sanger jeg lurer på, den første gikk som dette "with me with me with me with me, wherever i go" noe i den duren, den andre sang de "turn on the radio" veldig catchy tone

takk på forhånd :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...