MeSs Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hørte akkurat en sang på Power hit radio.. Var rock, ei jente.. Sang: Im going under, im going blind.. og noe med my sweet divine.. Har søkt på både My sweet divine og im going blind.. fant ikkeno!! noen som veT? Mvh Marius Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hørte akkurat en sang på Power hit radio.. Var rock, ei jente.. Sang: Im going under, im going blind.. og noe med my sweet divine.. Har søkt på både My sweet divine og im going blind.. fant ikkeno!! noen som veT?Mvh Marius hvis det er radio så er det vel en "track list" på siden dems eller noe? Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hørte akkurat en sang på Power hit radio.. Var rock, ei jente.. Sang: Im going under, im going blind.. og noe med my sweet divine.. Har søkt på både My sweet divine og im going blind.. fant ikkeno!! noen som veT?Mvh Marius hvis det er radio så er det vel en "track list" på siden dems eller noe? er ikke det gitt MeSs Lenke til kommentar
johnj Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hørte akkurat en sang på Power hit radio.. Var rock, ei jente.. Sang: Im going under, im going blind.. og noe med my sweet divine.. Har søkt på både My sweet divine og im going blind.. fant ikkeno!! noen som veT?Mvh Marius Kanskje "Going Under" med Evanescence? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg leter etter komponist og navn på et klassisk stykke... Det er et veldig veldig kjent pianostykke, tror det er enten Bach eller Mozart, men er ikke sikker. Det er veldig sørgelig og er brukt i mange filmer og serier. Bl.a. i "Ray", filmen om Ray Charles.. Det er det eneste klassiske stykket i den filmen så om noen har sett den burde de kjenne den igjen ganske fort. Skal se om jeg kan lære den på gehør på piono og ta opp og legge den ut her, men det kan ta litt tid da jeg ikke spiller mye piano for tiden plus at jeg jobber.... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg leter etter komponist og navn på et klassisk stykke... Det er et veldig veldig kjent pianostykke, tror det er enten Bach eller Mozart, men er ikke sikker. Det er veldig sørgelig og er brukt i mange filmer og serier. Bl.a. i "Ray", filmen om Ray Charles.. Det er det eneste klassiske stykket i den filmen så om noen har sett den burde de kjenne den igjen ganske fort. Skal se om jeg kan lære den på gehør på piono og ta opp og legge den ut her, men det kan ta litt tid da jeg ikke spiller mye piano for tiden plus at jeg jobber.... Holder en knapp på Måneskinnssonaten av Beethoven, da dette så vidt jeg husker er det eneste klassiske musikkstykket i "Ray". Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hørte akkurat en sang på Power hit radio.. Var rock, ei jente.. Sang: Im going under, im going blind.. og noe med my sweet divine.. Har søkt på både My sweet divine og im going blind.. fant ikkeno!! noen som veT?Mvh Marius Det kan være et jenteband jeg ikke husker navnet på, selvsagt. De har en sang som heter "blind". Går på ZTV for tiden... Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg lurer på en sang.... Jeg trodde den het Crying on a sunny day, men finner ingen sanger med den tittelen... Det er en fin, rolig sang. Han synger om at han venter på ei jente eller at noen har dratt fra han... Mener at stemmen hørtes kjent ut, men kan ikke si hvem det er... Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg lurer på en sang....Jeg trodde den het Crying on a sunny day, men finner ingen sanger med den tittelen... Det er en fin, rolig sang. Han synger om at han venter på ei jente eller at noen har dratt fra han... Mener at stemmen hørtes kjent ut, men kan ikke si hvem det er... Bruce Springsteen - Waitin' on a sunny day? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hørte en sang på "uti vår hage" forleden dag som gikk noe a'la "Time may change me, but I can't change time". (Genialt sagt) Noen som vet hvilken sang dette kan være? Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hørte en sang på "uti vår hage" forleden dag som gikk noe a'la "Time may change me, but I can't change time". (Genialt sagt) Noen som vet hvilken sang dette kan være? David Bowie - Changes????? LYRICS Lindsay Lohan - Don't Move On / Living For The City / Changes LYRICS eneste sangen jeg fant som hadde AKKURAT den setningen.. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg lurer på en sang....Jeg trodde den het Crying on a sunny day, men finner ingen sanger med den tittelen... Det er en fin, rolig sang. Han synger om at han venter på ei jente eller at noen har dratt fra han... Mener at stemmen hørtes kjent ut, men kan ikke si hvem det er... Det var Jim Stärk - Going Down That Lonley Road Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hørte akkurat en sang på Power hit radio.. Var rock, ei jente.. Sang: Im going under, im going blind.. og noe med my sweet divine.. Har søkt på både My sweet divine og im going blind.. fant ikkeno!! noen som veT?Mvh Marius Kanskje "Going Under" med Evanescence? er ikke det! Det kan være et jenteband jeg ikke husker navnet på, selvsagt. De har en sang som heter "blind". Går på ZTV for tiden... Det kan jo stemme, men finner den ikke noen sted, ikke på cd heller.. MeSs Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 sangen heter "Santa's Gonna Come In A Pickup Truck" med Alan Jackson men det jeg lurer på er flere sanger som har sånn snipp & snapp stemme greier Kan gjerne svare på PM hvis dette er spam. maybe i dont know hehe BTW: er litt sånne stemmer i Akon - Lonely også Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 lurer på en sang.. en mann synger dette: If everything's ment to be broken, I just want you to know who I am. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 lurer på en sang.. en mann synger dette: If everything's ment to be broken, I just want you to know who I am. Goo Goo Dools - iris LYRICS Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Første låten Mastodon spilte på maiden konserten i kveld.... tittel?? Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Første låten Mastodon spilte på maiden konserten i kveld.... tittel?? den sangen er noe med iron maiden tror jeg hehe...... næææh den spøken var dårlig men skrive mest mulig for pulse-teamt har bare et tips jeg og det er å prøve å finne programmet deres (hvis de ikke tar det på sparket da ) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Første låten Mastodon spilte på maiden konserten i kveld.... tittel?? den sangen er noe med iron maiden tror jeg hehe...... næææh den spøken var dårlig men skrive mest mulig for pulse-teamt har bare et tips jeg og det er å prøve å finne programmet deres (hvis de ikke tar det på sparket da ) har prøvd og gøggle.... Går ut i fra at det er hearts alive, men er ikke sikker. Noen som kan bekrefte det? Endret 29. juni 2005 av skate4life Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hva heter den sange i Blues Brothers når de kjører gjennom kjøpesenteret med politiet etter seg? Den er rå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå