Cryflopp Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 the song at the end is called hoppipola from sigur ros den ene comment Lenke til kommentar
zyprex Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 the song at the end is called hoppipola from sigur ros den ene comment Aha... Flaut Men takker! Lenke til kommentar
pittesn Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) lurer på en technosang, den heter sunburn, men har ikke peiling på hvem so har den. i begynnelsen er det noe japanske greier, så kommer det en sang der de synger noe sånn som "sunburn she makes me real, she knows that im a sunburn freak" eller noe:P noen som kan hjelpe meg? Endret 15. mai 2008 av pittesn Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Da vi var små så var det et barnetv program der de sang på tysk eller noe sånn, der ei høne ble påkjørt, og de sang noe sånn som (i ordlyd) A heine, a heine a heine kleine eine (ok jeg kan ikke tysk) Hvilken sang er det? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Lurer på en technosang. En som roper noe som: "De Ecquador!" og "Escucha me!", ganske kjent sang tror jeg? Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg leter etter en sang. Jeg husker ikke mye om den, men det er ikke sang i den. I videoen springer folk i slow-motion på en strand et klipp, tror jeg, er usikker på om den har en bestemt musikkvideo. Tror det er en slags ærefull sang. Blir kanskje veldig vanskelig det her. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg leter etter en sang. Jeg husker ikke mye om den, men det er ikke sang i den.I videoen springer folk i slow-motion på en strand et klipp, tror jeg, er usikker på om den har en bestemt musikkvideo. Tror det er en slags ærefull sang. Blir kanskje veldig vanskelig det her. Alle klisjéers mor: Vangelis - "Conquest Of Paradise"? Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ikke akkurat den sangen, men er noe i den duren. sangen jeg er ute etter har ingen form for sang og slikt. Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Søkte på youtube på sangen, så på relaterte videoer, og der fant jeg den. Det var chariots of fire, takk:) Lenke til kommentar
Whisper Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hei, Jeg hørte en sang på radioen der di synger noe med Jeg kan suge på mine Tær.. noen som har peiling ? Lenke til kommentar
JonW Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Hei jeg har hørt en bra sang på radio, I Need you, and i miss you, youre all i want Er litt av refrenget, Det er en kvinne som synger Fint om noen vet hva sangen heter ? Endret 15. mai 2008 av JonW Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kan det være Vanessa Carlton, med "A Thousand Miles"? Lenke til kommentar
JonW Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jepp, Tusen takk AndJak, Leta etter den sangen lenge Lenke til kommentar
KolonP Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 http://www.youtube.com/watch?v=MvBEvP62exw Noen som vet hva første sangen heter? Har googla, men fant ingenting :/ Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hei, Jeg hørte en sang på radioen der di synger noe med Jeg kan suge på mine Tær.. noen som har peiling ? Dizzing Tunes - "Glamourmodell". Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hei Jeg så på "Medium" på TV2 her om dagen, og der hørte jeg The Pretender som Foo Fighters spiller, bare at det ikke var Foo Fighters. Det var i hvertfall ikke Dave Grohl som sang. Noen som vet hvem som har den? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hei Jeg så på "Medium" på TV2 her om dagen, og der hørte jeg The Pretender som Foo Fighters spiller, bare at det ikke var Foo Fighters. Det var i hvertfall ikke Dave Grohl som sang. Noen som vet hvem som har den? JEG LA MERKE TIL DEN SANGEN I DEN EPISODEN OG, MEN SLIK EJG HUSKET DET SÅ STOPPET DE SANGEN FØR VOKALEN KOM. UANSETT SÅ STÅR DET SOM DU SIER HER: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Pretender_(song) at sangen ble brukt i medium. Jeg ville nesten tvilt på at noen covret den så raskt etter platen var gitt ut, men ejg vet ikke. btw: Beklager bruk av caps, så det ikke før halvveis ut i innlegget, gadd ikke skrive det på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå