Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Her har dere en utfordring...

Hørte sangen for et par dager siden, men fikk aldri med meg teksten eller navnet på sangen(doh). Hørtes ut som en remix av en sang(pop/rock++) der den orginale stemmen var byttet ut med en jente/robotstemme.

Noen som har peiling på hvilken sang det kan være? Den var hvertfall svært fengende, grr...

Det er ekstremt mange sanger som går under den betegnelisen :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er en sang fra kaiser orchestra jkeg lurer på men husker ikke helt hva navnet på sangen heter.. gå noe slik "Velkommen til helvete" det er ikke Bøn fra helvete..men er sikker på at de sier helvete ihvertfall.
Eg veit det er lenge sidan, men fant du noken gong ut kva for sang det var? For eg sitt og høyrar på Skambankt no, og i sangen Angst syng dei "ses igjen i helvete", så kom eg plutseleg på dette spørsmålet, og tenkte det kunne kanskje vera den?
Lenke til kommentar
Lurer på en sang som går noe ala dette:

"I don't need no more, no more no more, og noe med hecitate"

Tror det er en sang som en fyr fra American eller British Idol eller "Got Talent" har laget eller har sunget.

Mvh takk!

Teksten er ikke identisk, men jeg tror det kan være Jason Mraz - I'm Yours.

Det var akkurat den sangen jeg lette etter :D

Takker for svar!

Lenke til kommentar

Leter etter navnet på en sang som ofte brukes til suppertersang, barneskole sang i 17.mai tog: "Her kommer vi, her kommer vi, her kommer vi fra 7C". Den har også vært på en episode på Thats so raven, hvor raven sang: "Bring backster back, bring backster back" and so on.

Den hørest slik ut ca: Lalalala babababa - lalalala babababa - lalalalaalaalaalaalaaa lalalalaalalalalalla osv..

Kanskje litt vanskelig å spille sang med tekst..

:!:

Lenke til kommentar
Det er en sang fra kaiser orchestra jkeg lurer på men husker ikke helt hva navnet på sangen heter.. gå noe slik "Velkommen til helvete" det er ikke Bøn fra helvete..men er sikker på at de sier helvete ihvertfall.

"9 mm"?

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i champagne galopp sangen? Vis det er noen som vet hvilken sang jeg hinter til. Jeg trur den heter champagne galoppen.

Dersom vi tenker på det samme stykket, blant annet her og her.

Lenke til kommentar

Helvete er et ord Janove Ottesen og Geir Zahl er glade i å bruke, men på den nye plata, Maskineri, så er det nok 9mm. Husker du hvordan sangen var? Var den folkemusikkaktig, eller litt sånn "danserock"?

Lenke til kommentar

Hvilken sang er dette?

Sangen starter med et keyboard som dette: DAdaDAdaDAdaDAda (litt opp) DAdaDAdaDAdaDA (litt opp) DAdaDAdaDAdaDAda (ned hvor det startet igjen) da da da da daaa DAAA daaa...

Dette er altså melodien fra begynnelsen før vokalen kommer inn i bildet.

Det er en mann som synger. Høres litt ut som Bono fra U2, men tror ikke det er han.

HAr aldri helt fått med meg teksten, men tror det er noe som "Its no need to cry" eller noe i refrenget.

Anyone???

Er desperat. Tenkt på denne sangen i en evighet!!!

Lenke til kommentar

Er ein remix av we will rock you. Blitt litt meir techno aktig, og i alle pausane mellom plassane dei syng "we will rock you" so synge dei noko som "body to you s**k me" eller noko slikt.. Er ein gjengangar på nattklubbar o.l. Ein veldig vanlig remix av we will rock you sangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...