Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Da gjør du som meg. Sett på no Maiden og drit i hele greia.

Det funker ikke. I hodet mitt hører jeg setningene om og om igjent. :no:

 

Det er ikke Erik og Kriss med Den Låta da? :!:

Nope. =P

 

Men du sier at du "tror" at den inneholder det og det, og i rapsanger så er det jo ofte at man hører feil?

Så det var derfor jeg la ved de 4 låtene. Forresten så er Tror du ikke vi driter i det av Keem One feat. Onkl P.

 

Forresten så er "Troru ikke vi driter i det" av Keem One og Dekar.

 

Penis Trygve: Tror du har bedre sjangs på http://www.hip-hop.no/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er på jakt etter en låt fra filmen "Strange Wilderness". Låta spilles blant annet når rulleteksten (om hvordan det gikk videre med TV-teamet) begynner, men den spilles også rett før de ankommer hytta til han som skal gi dem bigfoot-kartet. Jeg vet ikke om det er en sang eller bare instrumental ettersom jeg bare har hørt gitarriffet...

 

Har noen peiling på hvilken låt jeg snakker om?

Endret av Nichlas
Lenke til kommentar
Hei!

Noen som veit hvor jeg kan få tak i farris sangen fra reklama? jeg tenker den sangen med han som spiller den på piano. Kanskje noen har akkorder eller noter også?

http://www.farris.no/

Under "Media" ligger alle reklamene, pluss nedlastbar versjon av nettopp pianist-melodien. :)

Takker og bukker... da jeg åpnet farris siden hadde jeg ikke vinduet i full-screen og den linja med "media" viste seg ikke... Skjønte ikke så mye haha.. finne fram tangentene nå :p

Lenke til kommentar

Hei.

Lurer på en litt kul sang. Det er først en dj som prater og etterpå starter det noe tekno. Det er en spesiell lyd som blir gjentatt. "Check this out" går igjen en del ganger. Skikkelig kul russesang. Har søkt lenge nå, men finner den ikke. Noen som vet?

Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...