Søppelsveitt Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Da gjør du som meg. Sett på no Maiden og drit i hele greia. Det funker ikke. I hodet mitt hører jeg setningene om og om igjent. Det er ikke Erik og Kriss med Den Låta da? :!: Nope. =P Men du sier at du "tror" at den inneholder det og det, og i rapsanger så er det jo ofte at man hører feil? Så det var derfor jeg la ved de 4 låtene. Forresten så er Tror du ikke vi driter i det av Keem One feat. Onkl P. Forresten så er "Troru ikke vi driter i det" av Keem One og Dekar. Penis Trygve: Tror du har bedre sjangs på http://www.hip-hop.no/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hva heter sangen som spilles i smil-reklamen som går på TV for tiden?Jeg svarte på det tidligere på samme side The Free Design - Love you. Lenke til kommentar
malarone Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 noen som vet hvem som har den Lost-sangen som Erlend sang på norske talenter igår? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvis du søker i tråden finner du det raskt ut. Hint: Det samme spørsmålet ble stilt i går. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Siste sangen i denne traileren heter ? LINK Nå er det riktig link Endret 10. mai 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Siste sangen i denne traileren heter ? LINK hvordan ser jeg traileren til THERMALTAKE Miditower Bach ? som du linker til regner med du har fått i feil link? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Lol, sorry Det er det nye kabinettet mitt Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Siste sangen i denne traileren heter ? LINK Nå er det riktig link Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hei noen som vet hvilken sang som er i denne filmen? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Jeg er på jakt etter en låt fra filmen "Strange Wilderness". Låta spilles blant annet når rulleteksten (om hvordan det gikk videre med TV-teamet) begynner, men den spilles også rett før de ankommer hytta til han som skal gi dem bigfoot-kartet. Jeg vet ikke om det er en sang eller bare instrumental ettersom jeg bare har hørt gitarriffet... Har noen peiling på hvilken låt jeg snakker om? Endret 10. mai 2008 av Nichlas Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hva heter sangen/melodien som spilles i bakgrunnen her på dette klippet? test.mp3 Lenke til kommentar
Live4Trance Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Lurer på en sang som går noe ala dette: "I don't need no more, no more no more, og noe med hecitate" Tror det er en sang som en fyr fra American eller British Idol eller "Got Talent" har laget eller har sunget. Mvh takk! Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Noen som vet hvilken sang som ble spilt i bakgrunnen når mats (norske talenter) triksa i finalen? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Noen som vet hvilken sang som ble spilt i bakgrunnen når mats (norske talenter) triksa i finalen?Hvis eg ikkje hugsar heilt feil var det Roll Tide (Crimson Tide) av Nightwish. Lenke til kommentar
Trubaduren_1984 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hei! Noen som veit hvor jeg kan få tak i farris sangen fra reklama? jeg tenker den sangen med han som spiller den på piano. Kanskje noen har akkorder eller noter også? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hei!Noen som veit hvor jeg kan få tak i farris sangen fra reklama? jeg tenker den sangen med han som spiller den på piano. Kanskje noen har akkorder eller noter også? http://www.farris.no/ Under "Media" ligger alle reklamene, pluss nedlastbar versjon av nettopp pianist-melodien. Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Lurer på en sang som går noe ala dette: "I don't need no more, no more no more, og noe med hecitate" Tror det er en sang som en fyr fra American eller British Idol eller "Got Talent" har laget eller har sunget. Mvh takk! Teksten er ikke identisk, men jeg tror det kan være Jason Mraz - I'm Yours. Lenke til kommentar
Trubaduren_1984 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hei!Noen som veit hvor jeg kan få tak i farris sangen fra reklama? jeg tenker den sangen med han som spiller den på piano. Kanskje noen har akkorder eller noter også? http://www.farris.no/ Under "Media" ligger alle reklamene, pluss nedlastbar versjon av nettopp pianist-melodien. Takker og bukker... da jeg åpnet farris siden hadde jeg ikke vinduet i full-screen og den linja med "media" viste seg ikke... Skjønte ikke så mye haha.. finne fram tangentene nå Lenke til kommentar
co_laj Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hei. Lurer på en litt kul sang. Det er først en dj som prater og etterpå starter det noe tekno. Det er en spesiell lyd som blir gjentatt. "Check this out" går igjen en del ganger. Skikkelig kul russesang. Har søkt lenge nå, men finner den ikke. Noen som vet? Takk Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Den de spilte på Tryvann? En remix av "It's Like That" av Run DMC. Vet ikke hva den heter da. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå