Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Techno sang, mykje dunk dunk dunk.. Ein mann seier noko som slik:

"This should be played at high volume" ... også går da nokre sekund før ein ny seier "drop it"! So går da på dunk dunk igjen :p

Anyone ?(A)

Muligens Drunkenmunky med E

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva heter han fyren som synger "tenk at det kan nytte" i "sammen, for livet" sangen?

Klarer ikke se hvem han er ...

Tidspunkt i sangen eller er da heile sangen ? Les litt i kommentarfeltet under sangen, står ofte litt der !:)

Techno sang, mykje dunk dunk dunk.. Ein mann seier noko som slik:

"This should be played at high volume" ... også går da nokre sekund før ein ny seier "drop it"! So går da på dunk dunk igjen :p

Anyone ?(A)

Muligens Drunkenmunky med E

JEss, takk !:D

Endret av avRack
Lenke til kommentar
Leter etter en norsk sang, husker ikke så mye fra den. Rap.

Det jeg husker fra musikkvideoen, er at en kid som sammen med sin mor og søsken rømmer fra far / huset de bor i, gutten fikler med et skrujern, de ender opp hos bestemora osv.

Den er vel fra 06 eller noe, lett etter den en stund kan man si.

Visste hvilken du mente, men husket ingenting annet enn at en av rapperne rappet litt om sitt eget liv.

Men 5-10 minutters søking på diverse ledet meg hit:

Takk, det var den :D

Lenke til kommentar
Det er vel ikke noen som husker hvem som har den tranceversjonen av Supertramp - Dreamer ??

Husker ikke hvem det er som har den :(

Morsomt det som står i signaturen din mtp at du umulig kan ha gjort det selv :p

Men det jeg fant var CK & Supreme Dream Team - Dreamer.

Endret av canavasman
Lenke til kommentar
TV Norge kjører en reklame for So you think you can dance akkurat nå, med en intro av en låt. Jeg lurer på hvem som spiller musikken. Du finner reklamen ved å klikke på linken og så trykke Play-knappen. http://www.tvnorge.no/programportaler/dans...episode/4621303
Det høres ut som Enya. Jeg mener bestemt at jeg har hørt den før på et Enya-album.

Høres ganske ny ut da, og mer ut som dance/techno. Men takk for kjapt svar. Jeg skal sjekke Enya

Har sjekket 15 album og over 300 innspillinger med Enya og diverse remixer, men låta er ikke blandt dem. Noen andre gode tips til hva låta heter og hvem som spiller?

Lenke til kommentar
Sangen som er i promo-klippet for "Miami Vice på Viasat 4", som for tiden vises i reklamepauser etc på samme kanal - hva heter den?

Er en gammel herlig 80-talls hit.

Nei, det er ikke den spoten. Det er en der Sonny Crockett snakker til ei jente, det er en veldig kort "reklame" for serien og den har denne låten i bakgrunnen. Tror det er en instrumental låt.

Jeg bumper denne før spoten forsvinner.

Lenke til kommentar
Sangen som er i promo-klippet for "Miami Vice på Viasat 4", som for tiden vises i reklamepauser etc på samme kanal - hva heter den?

Er en gammel herlig 80-talls hit.

Nei, det er ikke den spoten. Det er en der Sonny Crockett snakker til ei jente, det er en veldig kort "reklame" for serien og den har denne låten i bakgrunnen. Tror det er en instrumental låt.

Jeg bumper denne før spoten forsvinner.

Jan Hammer - Crockett's Theme?

Lenke til kommentar
Hepp.

<- slutten på den videosnutten der så spilles det en sang, noen som kan hjelpe meg å finne ut av hva den heter? :)

hvis du ser på videoen fra 6:05 -> 6:12 først, så kan jeg si deg svaret. :!:

Endret av canavasman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...