zlinky Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 lurte på hva sangen i den AXE PULSE reklamen som gikk for en stund tilbake het... Oliver Cheatham - Get down saturday night.. Trur je. Men va heter remixen til den? sangen fra reklamen heter make luv, men artisten var riktig Lenke til kommentar
the_Marshall Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) kor/opera fra TORO reklame.. ? italiensk lignende.. en av reklamene kjører de scooter på landet tror jeg.. noen som vet? Endret 15. november 2004 av the_Marshall Lenke til kommentar
Opus Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 I starten av trailern(?) for "Ekstrem oppussing" på TV3, spilles det en slags apreggio på piano. Noen som vet hva den heter?Mener denne finnes i bla. trance-versjon. Det er fra begynnelsen på Coldplay - Clocks hvis jeg ikke tar veldig feil. Ja, den var det. Noen som vet om en trancelåt som er lik starten på denne? Har hørt en, men aner ikke hva den heter. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) * slettet.. fant sangen jeg lette etter. * Endret 16. november 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
johnj Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 kor/opera fra TORO reklame.. ? italiensk lignende.. Trientier Bergsteigerchoir - San Bernardino Nemlig! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Husker ikke hva slags reklame det var, men for en kjøttprodusent tror jeg. Det er ei dame som ser i disken i butikken, en som griller, en som klipper hekken. Funky musikk. Det er en god stund siden den gikk, men musikken var utrolig bra Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Det er en dårlig rip-off av Sugarhill Gang - Rapper's Delight (som igjen er rip-off av en Chic-låt fra way back), samt noe Grandmaster Flash i miksen. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 noen som vet hva den sangen som er i JC reklamen heter? den der de viser folk i jeans og liksom kaller personene "the shy", "the dreamer" o.l. Lenke til kommentar
friskies Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Husker ikke hva slags reklame det var, men for en kjøttprodusent tror jeg.Det er ei dame som ser i disken i butikken, en som griller, en som klipper hekken. Funky musikk. Det er en god stund siden den gikk, men musikken var utrolig bra Den kan du faktisk laste ned fra gilde.no. Den er spesiallaget til reklamen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Noen som vet hvilken sang dette er? Kun lite utdrag, var i en film-greie. http://home.no.net/mralien/track2.mp3 Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Noen som vet hvilken sang dette er?Kun lite utdrag, var i en film-greie. http://home.no.net/mralien/track2.mp3 Kan høres ut som en eller annen remix av System F - Cry. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Det var det gitt, tusen takk skal du ha. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) kor/opera fra TORO reklame.. ? italiensk lignende.. en av reklamene kjører de scooter på landet tror jeg.. noen som vet? Andrea Bocelli/Sarah Brightman-Time To Say Good Bye Endret 20. november 2004 av Icedude Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Så bare slutten av musikkvideoen. Kunne virke som det var Anna Nicole Smith - snakkesang, og så spilte de 1920-stils musikk, noe ala sånn man kunne høre i Mafia pc-spillet. Noen som greier å gjette eller vet hvilken sang det er? Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg hadde en gang et par gamle .mod filer som jeg gjerne skulle ha funnet igjen. Føler at jeg har søkt i evigheter etter de. De var veeeldig hjemmelaget. Teksten i den første gikk noe slikt: "Pølse, jeg vil ha pølse! p-p-p-pølse, jeg vil ha pølse!". I den tror jeg teksten var av arne scheie hvor han snakket om v-stil'en til en eller annen hopper. Mener sterkt disse var .mod. Kan hende de var .xm, men jeg tviler. Hvis noen husker disse, så please let me know! Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 slenger inn en ny oppfrisker til den center sangen som ble nevnt før her. noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hva heter sangen der teksten går slik: "First in the gang with a gun in his hand..."? Så en rocka versjon av den sangen på David Letterman isted. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Hva heter sangen der teksten går slik: "First in the gang with a gun in his hand..."? Så en rocka versjon av den sangen på David Letterman isted. Morrissey - First In The Gang To Die? Endret 23. november 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Gimmie gimmie gimmie that love song. Ganske gammel ca 70-80-90 tallet. Tror den heter gimmie gimmie men finner den ikke noe sted.. noen som vet hvilken gruppe det er.. Den va på Tomys popsjov i går. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Sikkert ABBA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå