Niklasp Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Torturforsøk endte på overraskende vis.Slik gikk det da han hamret løs på sin nye Galaxy S5 Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 å som det ikke skjer med de fleste batterier... Men skal jo aldri utsette ett batteri for ekstrem varme eller slag. Sett lignende skje før med diverse mobilbatterier. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981238947 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Må si jeg ble imponert over hvor mye den tålte. Lenke til kommentar
awesome87 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Håper det gikk bra! Nikkel-kadmium-batterier bruker kalilut som elektrolytt. Kalilut er en sterk base som jeg helst ikke ville fått på meg! Noen som vet om det kan være knallgass [ H2(g) + O2(g) ] blandt gassene som ble utskilt? Eller hva som freste ut av batteriet? Lenke til kommentar
awesome87 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Håper det gikk bra! Nikkel-kadmium-batterier bruker kalilut som elektrolytt. Kalilut er en sterk base som jeg helst ikke ville fått på meg! Noen som vet om det kan være knallgass [ H2(g) + O2(g) ] blandt gassene som ble utskilt? Eller hva som freste ut av batteriet? Glem det! SGS5 bruker selvsagt Litium-ionbatteri... Sorry! 2 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Smart å slå videre, direkte på batteriet... 3 Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Ganske sikker på at det er et Litium Polymer-batteri. Det er lite forskjell på slike batterier så det har ikke noe særlig å si om det kommer fra den ene eller den andre produsenten. Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Ha ha haaaaaaa. Samsung hah, iphone hadde ikke tålt ett slag en gang! > 2 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Bare jeg som så at det ble sprekk i glasset etter slag nr 2? Lenke til kommentar
Bearion Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 den tålte overraskende mye synes jeg! 1 Lenke til kommentar
htmtg Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Ha ha haaaaaaa. Samsung hah, iphone hadde ikke tålt ett slag en gang! > Jeg bruker Sony som tåler masse med sine herdet glass, ikke iphone, he he Lenke til kommentar
Brutal_Bob Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 imponerende solid mobil, men er i grunn ikke noe fan av å ødelegge ny kostbar teknologi. Disse blir testet grundig av produsentene, slik at dette er helt unødvendig. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 imponerende solid mobil, men er i grunn ikke noe fan av å ødelegge ny kostbar teknologi. Disse blir testet grundig av produsentene, slik at dette er helt unødvendig. Produsentene får offentliggjøre sine resultater da så slipper du dette. Eller vi kan få en Euro NCAP for mobiler, krav om krasjtesting før salg 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Ha ha haaaaaaa. Samsung Du vet vel at mobilbatterier omtrent er samme teknologien? Forskjellen er kapasiteten og muligens også spenningen. Angående hammerslagene så tålte den overraskende mye. Definitivt mer enn ifon. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Ikkje noko imponert, ganske standard kvalitet. Dårleg plast slik at plasten vil bli ripete og stygg viss ein ikkje behandlar den veldig fint. Glaset vil sannsynlegvis knuse om ein misser den på på asfalten med skjermen ned. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Ikkje noko imponert, ganske standard kvalitet. Dårleg plast slik at plasten vil bli ripete og stygg viss ein ikkje behandlar den veldig fint. Glaset vil sannsynlegvis knuse om ein misser den på på asfalten med skjermen ned. Er det så sannsynlig? Min erfaring er at de fleste mobiler tåler det uten knust glass. AtW 1 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Ser virkelig ikke poenget med en slik test, med mindre det er ment som ren underholdning. Uten noen standardisering overhode, er det klin umulig å si hvor mye denne mobilen tåler sammenlignet med andre mobiler. Hvorfor det skal være interessant å vite hvor mye en kan skjære i mobilen med en skarp kniv er også tapt på meg. Det er i hvert fall ikke noe mine telefoner pleier å bli utsatt for. Lenke til kommentar
Johannes Birkedal Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 TechRex er akkurat det jeg trenger å se på, og har gjort det en stund! En morsom måte å teste holdbarheten på dagens telefoner! Det skader heller ikke å bruke litt kreativitet! 1 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 "Torturforsøk endte på overraskende vis." Slutten er kun overraskende hvis man ikke har peiling på moderne mobiler og lithium-batterier, men det er kanskje disse som er målgruppen for Teknofil? Artikler hos Tek som går litt mer i dybden blir merket "Ekstra", vær så snill å merke artikler med selvfølgeligheter som denne med "Lett" eller "Ukeblad". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg