IroX Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 kan dere kritisere denne siden jeg kom over her en dag?? http://www.nemu.com/ jeg likte den vertfall!! mens dere holder på, så kan dere kritisere clan siden min! www.clan-snakes.tk ??? Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 kan dere kritisere denne siden jeg kom over her en dag??http://www.nemu.com/ jeg likte den vertfall!! Hvorfor i granskauen skal vi kritisere en site som du kom over, og som du til og med liker? Du skal vel ikke snik-reklamere for siten? Selv om jeg ikke ser noen grunn for det heller når jeg besøkte den. Den var iallefall bedre enn clan-siten deres. Hmm, tenker dere å ta en rip-off av nemu siten? Altså basere den nye clan-siten på nemo sitt design, for i så fall har posten din en mening... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 kan dere kritisere denne siden jeg kom over her en dag?? http://www.nemu.com/ jeg likte den vertfall!! mens dere holder på, så kan dere kritisere clan siden min! www.clan-snakes.tk ??? Håper den ikkje er din.... Vil heller komme med konstruktiv kritikk. Fin side Lenke til kommentar
IroX Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 jeg hadde faktisk tenkt på det designet der!! :-? det var derfor jeg spurte!! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Gidder ikke å kritisere den nemu-siden hvis det ikke er noe grunn for det. Klan-siden din: - Skremmende kjedelig fargevalg. - Counteren er ikke særlig pen. Skaff deg en mer diskrét og tekstbasert en. - "Fullført, men feil på siden" - Mye dårlig engelsk. ("We are trying to get a clan match against, AntraXx", "look at the results her") - Du bruker forskjellige fonter. Det meste av siden er i Times New Roman, mens overskriften "<Snakes> News" er Comic Sans. - Jeg får både horisontal og vertikal scroller, selv om det ikke er mer innhold enn det jeg ser horisontalt, og vertikalt er siden mye lenger enn det den strengt tatt trenger å være. - De gull-greiene over og under "<Snakes> News" passer ikke inn med resten. - Tror du med fordel kunne ha droppet underline på linkene. - På den pila foran "E-mail" kan man se en hvit strek rundt. - Du burde ha en meny på alle sidene, slik at folk slipper å gå tilbake til hovedsiden for å gå inn på en annen side. EDIT: <meta name="generator" content="Created Using Yahoo! PageBuilder 2.61.83"> Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 jeg hadde faktisk tenkt på det designet der!! :-? det var derfor jeg spurte!! Herregud!? Du spør om hva vi synes om den, fordi du vil stjele designet!? :o Må være bunnen av lavmål... Lenke til kommentar
IroX Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 jeg bruker :oops: Yahoo pagebuilder, for jeg holder på å lære meg HTML + at de andre i clanen skal kunne legge inn ting, for de kan ikke HTML! uansett så skulle jeg ikke stjele designet, men jeg hadde tenkt meg noe i den duren Lenke til kommentar
huf Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 <meta name="generator" content="Created Using Yahoo! PageBuilder 2.61.83"> Ikke rart at den ser ut som den gjør. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Ikke serlig estetisk den clan siden din.. ta en titt på www.2advanced.com den er fin:) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 jeg bruker :oops: Yahoo pagebuilder, for jeg holder på å lære meg HTML + at de andre i clanen skal kunne legge inn ting, for de kan ikke HTML! Du lærer da ikke HTML uten å bruke HTML. Det finnes mye bedre løsninger for å legge inn innhold uten å bruke HTML en dette. Lenke til kommentar
huf Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Ikke serlig estetisk den clan siden din.. ta en titt på www.2advanced.com den er fin:) Den var syk! Nesten for avansert! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Synes du den var bra, take a look at NeoStream.com Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Whoswe er også bra! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Ikke serlig estetisk den clan siden din.. ta en titt på www.2advanced.com den er fin:) Den var syk! Nesten for avansert! Off topic, men: Fac, det nye designet dems var fett! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 kommer litt sent...men må si meg enig med mikka... men jeg synes dere bør lage et design selv.. ikke kopiere eller lage noe som ser nesten helt likt ut... siden blir liksom mye bedre når den er helt "ny" og ikke tatt noe fra noen andre.Kjekkere hvis dere har kommet på alt selv Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Får slenge meg med på debatten, jeg også. Jeg synes http://www.iconik.com/ er rått! Altså, som Mikka sa det, å få vurdert et design man liker, får å se om andre liker det, for så å stjele det, er ingen god taktikk... Jaja, grei nok side, hadde det ikke vært for Times New Roman. Jeg hater Times New Roman! Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 mens dere holder på, så kan dere kritisere clan siden min!www.clan-snakes.tk ??? kjedelig! stygge fonter på overskriftene.... stygg bakgrunnsfarge osv! blæææ Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Synes Nemu siden var kvalm, finner ingen andre ord, men designet var så stort og ekkelt! Deres side var ganske kjedelig, bærer preg av at dere er noobs, greit, vi har alle vært noob en gang, men jeg tror du kan få til noe bedre med noen andre programmer en yahoo pagebuilder. Lenke til kommentar
IroX Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 men jeg tror du kan få til noe bedre med noen andre programmer en yahoo pagebuilder. ja, jeg er nødt til å bruke d programmet, for jeg har nettopp startet å lære HTML! uansett så må alle de andre i klanen kunne fikse på hjemmesiden! Så vi blir nødt til å bruke Pagebuilder! :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå