Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan fjerne ask! fra chrome?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå bygget meg en ny stasjonær, og helt siden jeg la inn drivere, java, adobe osv. osv. fått ask! som søkemotor på chrome.

Mulig det heter Conduit search.

Er jo bare å skrive g, så får jeg google opp, men jeg vil ha google fra starten av. ask! bruker lang tid på å få fram søkeresultat (flere sekunder) samt dårlige resultater, i forhold til google som bruker millisekunder.

Jeg får iallefall ikke fjernet det. Har gått inn på chrome verktøy, utvidelser og fjernet så og si alt som har med ask! og conduit search å gjøre, og plassert google.com istedenfor.

Det som skjer nå er følgende: Når jeg åpner chrome, så starter den med 2 faner. Ene fanen er google.com og andre fanen er ask! /conduit search.

Når jeg åpner en ny fane, så åpnes den med ask! eller conduit search, det er dette jeg vil endre til google, men som sagt så får jeg det ikke til.

Noen tips og råd? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan også legge til at jeg har vært inne på kontrollpanel der man avinstallerer diverse programmer, og der finner jeg ingenting som har med ask! eller conduit search å gjøre.

Har windows 8.1 om det skulle hjelpe noen.

Lenke til kommentar

Et kjapt søk etter conduit gir bl.a. denne guiden:

Haha, fant bare "search conduit" rett før jeg laget tråden, uten å sjekke det på forhånd.

De første 2 minuttene av videoen ordnet problemet mitt, tusen takk :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fikk og trøbbel for en stund siden med conduit driten.. Ble ikke enkelt, så tilbakestilte maskinen noen dager, så ble jeg kvitt det..

Var bare å slette "search protection", utgiver: conduit. Så gikk alt bra :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...