V. Haugen Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Denne dingsen gjør at du kan bevege deg med Oculus Rift-brillene.Slik funker spill-tredemøllen Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Er jo unektelig et kult produkt. Det er jo heller ingen hemmelighet at nordmenn sitter for mye, så det burde jo være et marked for dingser som dette. 3 Lenke til kommentar
Alfadir Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Såå eh, 3D-mølle? En 3D-tredemølle mener du? 1 Lenke til kommentar
kskjon Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Gleder meg som en unge til at jeg får min i posten. Er en av de som backet prosjektet på kickstarter Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Den prisen er MEGET imponerende, og et godt stykke under det jeg trodde den ville havne på! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Ser ganske kult ut, håper det ikke er en gimmick man går lei etter 4-5 timer. Selvsagt må de fikse slik at gæveret peker i den retningen du holder det, og ikke i den retningen du ser slik som på videoen. Det jeg derimot savner av gun-controllers i spill er å få recoil/kickback av gunnern, det gjør opplevelsen så utrolig mye bedre. 1 Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Ser ganske kult ut, håper det ikke er en gimmick man går lei etter 4-5 timer. Selvsagt må de fikse slik at gæveret peker i den retningen du holder det, og ikke i den retningen du ser slik som på videoen. Det jeg derimot savner av gun-controllers i spill er å få recoil/kickback av gunnern, det gjør opplevelsen så utrolig mye bedre. Vil anta at det fikses med spill som er lagd for bruk med dette. Spill som ikke er utviklet med dette i tanken blir litt annerledes. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 (endret) Ser ganske kult ut, håper det ikke er en gimmick man går lei etter 4-5 timer. Selvsagt må de fikse slik at gæveret peker i den retningen du holder det, og ikke i den retningen du ser slik som på videoen. Det jeg derimot savner av gun-controllers i spill er å få recoil/kickback av gunnern, det gjør opplevelsen så utrolig mye bedre. Vil anta at det fikses med spill som er lagd for bruk med dette. Spill som ikke er utviklet med dette i tanken blir litt annerledes. Jepp, men spørsmålet blir jo om vi faktisk vil få noen bra spill med dette. Bare å se på Move controllerne til PS3, fantastiske greier som kunne revolusjonert rollespill(og ihvertfall VR spill), men har kun et få antall bra titler det fungerer bra med, de store titlene har bare lagt det inn som ekstra støtte og det er egentlig bare mer enn gimmick enn hva det gjør nytte for seg. Jeg er redd det kan skje med Virtuix også, endel spill som får ekstra støtte for det men implementeringen blir aldri god nok. Til slutt gidder du ikke å løpe og tar heller tilbake kontrollern i hånda med ræva tilbake i sofaen. Endret 10. april 2014 av MrLG Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Skal nok snuses på når jeg omsider flytter inn i en leilighet med plass til mancave. Håper inderlig det da vil eksistere en skytekontroller som man bruker for aim, med justerbar kickback alt etter hva våpen man bruker. 12g hagle er tross alt ikke det samme som et .22 pillestol som ikke er det samme som en 5.56 SCAR Gleder meg til å trimme og game på likt, begge deler er gøy men sammen må det garantert bli eksponensielt bedre! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Jeg vil ha dette i går! Jeg har faktisk et eget rom i leiligheten bare for dette... Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Ser ganske kult ut, håper det ikke er en gimmick man går lei etter 4-5 timer. Selvsagt må de fikse slik at gæveret peker i den retningen du holder det, og ikke i den retningen du ser slik som på videoen. Det jeg derimot savner av gun-controllers i spill er å få recoil/kickback av gunnern, det gjør opplevelsen så utrolig mye bedre. Vil anta at det fikses med spill som er lagd for bruk med dette. Spill som ikke er utviklet med dette i tanken blir litt annerledes. Jepp, men spørsmålet blir jo om vi faktisk vil få noen bra spill med dette. Bare å se på Move controllerne til PS3, fantastiske greier som kunne revolusjonert rollespill(og ihvertfall VR spill), men har kun et få antall bra titler det fungerer bra med, de store titlene har bare lagt det inn som ekstra støtte og det er egentlig bare mer enn gimmick enn hva det gjør nytte for seg. Jeg er redd det kan skje med Virtuix også, endel spill som får ekstra støtte for det men implementeringen blir aldri god nok. Til slutt gidder du ikke å løpe og tar heller tilbake kontrollern i hånda med ræva tilbake i sofaen. Enig der, var veldig gira for move når det kom. Så for meg mange kule spill med stilige funksjoner. Kom aldri, vare et par titler de lagde som skulle være top titler, men det ble aldri noen hit. Dårlig gameplay som vilte alt på litt vifting innimellom. Første jeg tenkte når jeg så Omni for et par år siden var "Jess, nå kan jeg få litt trim mens jeg løper igjennom dayz mod" Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Er nok billigere å kombinere med kinect og gåing på stedet, men dette ser utrolig konge ut og var langt billigere enn hva man kunne forvente. Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Hva med hopping og dukking? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Tror dette blir et produkt som ser kult ut på film, men ender opp med at ingen vil ha det. Synd at selskapet er avhengig av annet firma for at det skal gå rundt.. (Occolus Rift\Facebook). Vi får se, kanskje det blir bra.. Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Hva med hopping og dukking? Begge deler fungerer fint (for visse definisjoner av fint). Det er et par hakk verre med kryping Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg