Gå til innhold

Opengl instillinger som ikke er støttet av gforce3 ti200?


Anbefalte innlegg

Jeg skulle til å spille litt cs, og gikk inn som vanlig. Det første som forundret meg, var at det ikke kom lyd når man trykket på visse ting som skulle ha laget en lyd. jaja, tenkte jeg. Ikke så farlig om det ikke kommer lyd i menyen. Så skal jeg connecte til en server. Den starter, men bare hopper ut igjen før jeg er connected, og feilmeldingen " the opengl mode selected is not supported by your videocard". Dette er jo veldig rart, da jeg har kunnet spille cs før uten noe som helst problemer. Og det som er rarere, er at jeg ikke har rørt en eneste innstilling siden sist jeg kunne spille cs et par timer før! Jeg har klokket kortet mitt litt, men prøvde å sette ned dette til en mindre verdi da jeg fikk feilmeldingen. Men cs hadde jo fungert da den var overklokket før så hvorfor kom denne meldingen nå? Har prøvet å reinstallere både cs og nvidia sine skjermkortdrivere på nytt. Hva mer kan jeg gjøre??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en meny i cs, der kan du velge mellom opengl eller directx eller software sett den heller til directx da får du ikke noe tull. Det var litt kluss mellom geforce og opengl i cs til å begynne med. Husker at jeg lastet ned en opengl patch til cs husker ikke fra hvor men jeg trudde det var fikset nå.

Lenke til kommentar

rart dette. Har jo alltid kjørt opengl i cs. Og hadde ikke rørt noen instillinger. Har fikset det nå. Jeg måtte bruke systemgjenopprettining. Tror det skjedde noe kluss da jeg slettet win fra en hardisk som ikke er bootdisken. merkelig det og, menmen. Jeg prøvde å kjøre direct3d, men da blir grafikken VELDIG laggy(2-3 fps) og i dethele tatt umulig å bruke.

 

men takk for hjelp, selv om den ikke var til hjelp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...