mongojarle Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hoi. Sitter mye standby i jobben jeg har, og leter derfor etter et enkelt spill som jeg kan spille når jeg ikke har stort fornuftig å gjøre. Må kunne spilles på laptop, og gjerne være gratis, og lastes ned på nettet jeg sitter på nå Har Settlers2 (10th anniversary..) og det er kjekt, noe sånn jeg tenker meg, men er lei av akkurat det da. Forslag? Laptopen er en Dell Latitude E6530 med i5-3320M, 8gb ram og et nVidia 5200M. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Som alltid når slike spørsmål kommer opp, føler jeg at jeg må foreslå OpenTTD! openttd.org Dette er en gjenskaping av Transport Tycoon Deluxe med åpen kildekode. 1 Lenke til kommentar
Fjellgutt20 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Anbefaler deg å prøve et spill på nett som heter 2048, sitter og spiller det av og til når jeg kjeder meg Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1512048 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 (endret) TTD har jeg spilt mye opp igjennom altså! Det er jo kult, og det kan jeg jo laste ned igjen. Takk for det! 2048 spilte jeg senest en time, i stad, men godt forslag. Så gjennom listen Sampson linket til, og fant jo ut at jeg kjøpte alle GTA spillene på steam en gang. Det må jeg laste ned... Endret 9. april 2014 av mongojarle Lenke til kommentar
Everket Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Battle for wesnoth - turn based og gratis. Fantastisk spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå