raac09 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hei Jeg er nybegynner når det kommer til programmering generelt. Håper virkelig noen kan hjelpe meg å komme litt igang. Jeg ønsker å programmere i C, og har derfor lastet ned microsoft visiual studio 2010 og 2013. Men jeg får dessverre ikke kjørt noen programmer i noen av de. 2013 versjonen tror jeg kanskje jeg lastet ned feil og at den bare støtter C++. 2010 versjonen derimot er jeg rimelig sikker på at skal være rett Er det noen som er så vennlige og har tid til å ta en kikk på vedlegget som viser problemet mitt, så er jeg evig takknemlig Dok1.pdf Hvorfor klarer ikke visual studio å lese programmeringsspråket C? Er det noe jeg mangler som jeg må laste ned? Er det evt noe annet jeg kan laste ned som er bedre? På forhånd takk for hjelp :-) mvh andre Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Microsoft gjennom MSVC støtter ikke C utover C89 gjennom C++(98). That being said har du lastet ned for C#, ikke for C++. Du har feil kompilator. Endret 9. april 2014 av Lycantrophe Lenke til kommentar
raac09 Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Microsoft gjennom MSVC støtter ikke C utover C89 gjennom C++(98). That being said har du lastet ned for C#, ikke for C++. Du har feil kompilator. Takk for svar :-) Men jeg skal ha kompilator for C. C og C# er vel det samme? eller misforstår jeg Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) De er på ingen måte det samme. Endret 9. april 2014 av Lycantrophe Lenke til kommentar
raac09 Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 De er på ingen måte det samme. ok,takk :-) det forklarer jo det meste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå