Sampson Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hei Har ett sett piggfrie vinterdekk på stål som skal bort, lurer litt på hvordan det er best å løse det her, har ikke så mye tid da jeg har tenkt å dra hjem til påske. Er det bare å kjøre de på dynga og betale kilopris for de? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg har aldri betalt for å levere slikt hos forhandlere av tilsvarende produkter.. Du betaler vel til og med miljøavgift ved kjøp, dette bør vel dekke den håndteringen? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Jeg har aldri betalt for å levere slikt hos forhandlere av tilsvarende produkter.. Du betaler vel til og med miljøavgift ved kjøp, dette bør vel dekke den håndteringen? Har googlet og lest at en må skille dekk og felg, noe jeg ikke har tid eller redskaper til her og at det er denne skillingen de tar betalt for Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Du har ikke vinkelsliper eller ei heftig baufil? Det er alt man trenger. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Du har ikke vinkelsliper eller ei heftig baufil? Det er alt man trenger. Har ikke det gitt, har det hjemme, men er tynt med utstyr som student med dårlig plass Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Kast de i en konteiner. Problem solved. Eller "Gis bort" på Finn. Bor du i by så kommer sikkert en av våre nye landsmenn og henter hjula gladelig. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 Ble innlevering hos en forhandler da jeg hadde ekstremt dårlig med tid, kostet meg 50,- per hjul siden de ikke var separert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå