Arodem Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Oppføring på PS Store hinter om oppussing.Alt tyder på at The Last of Us får nytt liv på PlayStation 4 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Passer meg meget bra som så vidt fikk tid til å begynne på det på PS3 Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-us/games/the-last-of-us-remastered-pre-order/cid=UP9000-CUSA00552_00-THELASTOFUS00000 Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Dette kan vel kun være aktuelt hvis man har hoppet rett på ps4 og ikke har en ps3 fra før, tatt i betraktning at spillet var mer enn pent nok og presset maskinvaren til det ytterste. På en måte var - i min mening - også det grafiske, litt kornete/"gritty" utseendet (ps3-signatur) noe som kledde spillet godt. En oppgradering kan kanskje vise seg å bli litt for "glætt" for den dystre settingen? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Er offisielt nå. Jeg pleier ikke å spille spill på nytt igjen etter jeg er ferdig med dem. Tomb Raider og The Last of Us er unntakene. Gleder meg til å se hvordan det blir på PS4. Det var jo veldig pent på PS3 så jeg har store forhåpninger på det visuelle. Har heller ikke spilt singleplayer DLC som er ute så det blir ekstra stas det her Nå skal det bli moro å lese alle fjasete kommentarer ifra dem som vil at spillet skal selges til vesentlig lavere pris... Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Er offisielt nå. Jeg pleier ikke å spille spill på nytt igjen etter jeg er ferdig med dem. Tomb Raider og The Last of Us er unntakene. Gleder meg til å se hvordan det blir på PS4. Det var jo veldig pent på PS3 så jeg har store forhåpninger på det visuelle. Har heller ikke spilt singleplayer DLC som er ute så det blir ekstra stas det her Nå skal det bli moro å lese alle fjasete kommentarer ifra dem som vil at spillet skal selges til vesentlig lavere pris... Kjøper glatt spillet til 60$, gleder meg som en unge til dette kommer til ps4 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg pleier ikke å spille spill på nytt igjen etter jeg er ferdig med dem. Tomb Raider og The Last of Us er unntaket. Akkurat det samme her! Spiller aldri spill på nytt lengre, men de samme spillene var/er mine unntak også! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Hva med og se en film heller ? Bedre historie.. 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Sammenligner du virkelig film med spill? Det er to helt forskjellige medier, hvor det første og mest opplagte poenget er at film er en passiv underholdningsopplevelse, mens spill ikke er det. Jeg er sikker på at om vi hadde lyst til å se en film, hadde vi gjort det. 3 Lenke til kommentar
muff Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Hva med å lese en bok heller? Bedre historie enn filmer.... 1 Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Man kan jo også droppe å se filmer, lese bøker og spille spill, og heller leve det virkelig livet. Opplevelsen er visstnok langt mer realistisk. 3 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Man kan jo også droppe å se filmer, lese bøker og spille spill, og heller leve det virkelig livet. Opplevelsen er visstnok langt mer realistisk. Det er faktisk mulig å kombinere real life med å spille, lese og se film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå