Gå til innhold

Storsatsningen The Crew kommer til høsten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå var jo Test Drive Unlimited _meget_ mangelfull på kjørefysikksiden. De la heller mer penger i muligheten til å kjøpe fancy leiligheter enn en god kjørefølelse. Ellers var spillene kjekke med mange biler og milevis med vei å utforske, til de grader at hele spillet føltes meget tomt ut mot endgame. Ensformige og til tider urettferdige quests (motstanderne virket ikke å være bundet til den samme kjørefysikken) hjalp heller ikke. Likte likevel at det å kjøre til en salong for å kjøpe nye biler var en mulighet, og noen av utsiktene var imponerende!

Forhåpentligvis blir det litt mer liv i spillverden til The Crew med MMO-elementer innbakt. Men jeg ser gjerne for meg at det kan bli litt kjedelig om det ikke er normal trafikk å dodge, kun andre som kjører like vanvittig som deg selv. Blir litt lite variert dét også. Mener fremdeles Burnout Paradise hadde den beste og balanserte blandingen, nok normal trafikk til å føle seg som en badass, og noen maniacs en kunne presse av veien i ny og ne, for å gi noe å jage etter. Gav en meget kjekk følelse når en endelig klarte å ta dem igjen, og en genial måte å unlocke nye biler på :) Må si jeg har masse koselige minner fra den tiden ja!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...