Joachim_F Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Svi gummi i hele USA.Storsatsningen The Crew kommer til høsten Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Og vil det føles som et bilspill og støtte G25/27. Håper de ikke legger seg på "arcade" fysikk på bilene, da dette ødelegger hele spillet for min del. Traileren minnet meg igrunn om denne: 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 De stjal navnet vårt! 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Husker godt jeg sa for 3-4 år siden at Ubisoft hadde et bilspill i sin utviklingspipe. Traff veldig bra der ser jeg. Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 De stjal navnet vårt! Det var det første jeg tenkte på da jeg så tittelen. Men de er ikke jo ikke Ræææd da Kanskje det går å dytte alle episodene deres inn i radioen på bilspillet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 hørtes rimelig likt ut som test drive unlimited, og hvor mange spiller de spillene i dag? Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Nå var jo Test Drive Unlimited _meget_ mangelfull på kjørefysikksiden. De la heller mer penger i muligheten til å kjøpe fancy leiligheter enn en god kjørefølelse. Ellers var spillene kjekke med mange biler og milevis med vei å utforske, til de grader at hele spillet føltes meget tomt ut mot endgame. Ensformige og til tider urettferdige quests (motstanderne virket ikke å være bundet til den samme kjørefysikken) hjalp heller ikke. Likte likevel at det å kjøre til en salong for å kjøpe nye biler var en mulighet, og noen av utsiktene var imponerende! Forhåpentligvis blir det litt mer liv i spillverden til The Crew med MMO-elementer innbakt. Men jeg ser gjerne for meg at det kan bli litt kjedelig om det ikke er normal trafikk å dodge, kun andre som kjører like vanvittig som deg selv. Blir litt lite variert dét også. Mener fremdeles Burnout Paradise hadde den beste og balanserte blandingen, nok normal trafikk til å føle seg som en badass, og noen maniacs en kunne presse av veien i ny og ne, for å gi noe å jage etter. Gav en meget kjekk følelse når en endelig klarte å ta dem igjen, og en genial måte å unlocke nye biler på Må si jeg har masse koselige minner fra den tiden ja! Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 De stjal navnet vårt! Det var det første jeg tenkte på da jeg så tittelen. Men de er ikke jo ikke Ræææd da Kanskje det går å dytte alle episodene deres inn i radioen på bilspillet? Veldig godt forslag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå