Joachim_F Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Drums of War imponerer ikke med presentasjonen, men byr likevel på mye moro.Anmeldelse: Drums of War Lenke til kommentar
StrAleks Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Ser ut som er artig alternativ til Civ V, som tar ALT for lang tid til at jeg har tid i en hektisk hverdag. "Eventuelle venner kan forresten byttes ut med datamaskinen" Likte denne setningen godt, der du antyder at de nerdene som leser denne artikkelen muligens ikke har venner i det hele tatt Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Ser ut som er artig alternativ til Civ V, som tar ALT for lang tid til at jeg har tid i en hektisk hverdag. "Eventuelle venner kan forresten byttes ut med datamaskinen" Likte denne setningen godt, der du antyder at de nerdene som leser denne artikkelen muligens ikke har venner i det hele tatt Hehe, det var ikke helt meningen. Det er én ting å ha venner, men det er ikke dermed sagt at man har venner som vil eller kan spille turbasert strategi sammen med deg. :-) 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Moro å se en anmeldelse av et spill som kommer til å gå under radaren til de fleste. Ser ganske gøy ut også, i alle fall en liten stund. Bra anmeldelse. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Denne ser jo ikke dum ut. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Dette spillet virker helt i min gate. Jeg håper kampanje-modusen er lang og variert nok til en god del timer moro. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 Dette spillet virker helt i min gate. Jeg håper kampanje-modusen er lang og variert nok til en god del timer moro. Det tør jeg garantere. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå