Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Kvalsvikfoto.

Jeg gjentar hva jeg har skrevet tidligere:

"Man kan observere mye bare ved å se !", og dette bildet er et godt eksempel på at en "våken" fotograf kan finne fotomotiver "over alt" ! :)

Et artig bilde, men virkeligheten fortoner seg kanskje noe annerledes for en "hardt trengende" som får øye på dette skiltet ! ?

Vennlig hilsen

Albert.

.

Lenke til kommentar

DAGENS BILDE:

Om det er ufrivillig humor, skrivefeil eller faktiske forhold er ikke så greit å se, men morsomt er det likevel. Er HC-toalettet reservert havnesjefen? Hvor stor er egentlig havna?

Å fotografere handler ikke bare om å "male med lys", men også å være observant og få med seg motiver andre kanskje ikke ville lagt merke til. Slik som akkurat her.

Lenke til kommentar

Hei, Kvalsvikfoto.

Jeg gjentar hva jeg har skrevet tidligere:

"Man kan observere mye bare ved å se !", og dette bildet er et godt eksempel på at en "våken" fotograf kan finne fotomotiver "over alt" ! :)

Et artig bilde, men virkeligheten fortoner seg kanskje noe annerledes for en "hardt trengende" som får øye på dette skiltet ! ?

Vennlig hilsen

Albert.

.

Takker for hyggelig kommentar-:)

Ja....og havnesjefen har nok sine goder her-:)

Lenke til kommentar

DAGENS BILDE:

Om det er ufrivillig humor, skrivefeil eller faktiske forhold er ikke så greit å se, men morsomt er det likevel. Er HC-toalettet reservert havnesjefen? Hvor stor er egentlig havna?

Å fotografere handler ikke bare om å "male med lys", men også å være observant og få med seg motiver andre kanskje ikke ville lagt merke til. Slik som akkurat her.

Hyggelig med Dagens Bilde-:) Je det er masse spennende å ta bilder av når man er ute og vandrer. Dette skiltet fikk meg til å ta opp kameraet ihvertfall-:)

Hilsen Morten

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...