Kvalsvikfoto Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 WC Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hei. Morsomt bilde Håper vedkommende ikke var alt for trengende...virker ihvertfall som om avstanden var rimelig nøye oppmålt:) Arvid. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hei, Kvalsvikfoto. Jeg gjentar hva jeg har skrevet tidligere: "Man kan observere mye bare ved å se !", og dette bildet er et godt eksempel på at en "våken" fotograf kan finne fotomotiver "over alt" ! Et artig bilde, men virkeligheten fortoner seg kanskje noe annerledes for en "hardt trengende" som får øye på dette skiltet ! ? Vennlig hilsen Albert. . Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Ja, det må jeg si. Artig observasjon. Det er greit de opplyser at det er reservert for havnesjefen, så ikke andre begir seg i vei (med rullestol fortrinnsvis) 1 Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 DAGENS BILDE: Om det er ufrivillig humor, skrivefeil eller faktiske forhold er ikke så greit å se, men morsomt er det likevel. Er HC-toalettet reservert havnesjefen? Hvor stor er egentlig havna? Å fotografere handler ikke bare om å "male med lys", men også å være observant og få med seg motiver andre kanskje ikke ville lagt merke til. Slik som akkurat her. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Grattis med dagens bilde:)!! Morsomt var dette!! Hilsen tove Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 Hei. Morsomt bilde Håper vedkommende ikke var alt for trengende...virker ihvertfall som om avstanden var rimelig nøye oppmålt:) Arvid. Hehe...ja......når sekundene teller,vettu- Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 Hei, Kvalsvikfoto. Jeg gjentar hva jeg har skrevet tidligere: "Man kan observere mye bare ved å se !", og dette bildet er et godt eksempel på at en "våken" fotograf kan finne fotomotiver "over alt" ! Et artig bilde, men virkeligheten fortoner seg kanskje noe annerledes for en "hardt trengende" som får øye på dette skiltet ! ? Vennlig hilsen Albert. . Takker for hyggelig kommentar-Ja....og havnesjefen har nok sine goder her- Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 Ja, det må jeg si. Artig observasjon. Det er greit de opplyser at det er reservert for havnesjefen, så ikke andre begir seg i vei (med rullestol fortrinnsvis) Ja....og nesten en halv kilometer er ganske drøyt i en rullestol når det haster- Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 DAGENS BILDE: Om det er ufrivillig humor, skrivefeil eller faktiske forhold er ikke så greit å se, men morsomt er det likevel. Er HC-toalettet reservert havnesjefen? Hvor stor er egentlig havna? Å fotografere handler ikke bare om å "male med lys", men også å være observant og få med seg motiver andre kanskje ikke ville lagt merke til. Slik som akkurat her. Hyggelig med Dagens Bilde- Je det er masse spennende å ta bilder av når man er ute og vandrer. Dette skiltet fikk meg til å ta opp kameraet ihvertfall-Hilsen Morten Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 Grattis med dagens bilde:)!! Morsomt var dette!! Hilsen tove Takk,Tove- Ja det utrolig hva man kan se på diverse skilt rundtomkring- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg