skamow Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Hei! Jeg er på utkikk etter et nytt kredittkort. Ser helst at kortet skal ha litt fordeler slik som cash back ved varekjøp. Har vært litt inne og sett på forskjellige nettsider slik som Finansportalen, Compareking, Kredittkortguiden osv. Føler det er litt vanskelig å velge. Har dere noen erfaringer med cash back kredittkort? Evt, hvilke kort kan du anbefale og hvorfor? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg bruker selv disse kortene: - Cresco Car for bensin og forsåvidt alt annet på bensinstasjoner (gir 3%, vet det finnes noen som gir 4% men jeg har ikke orket å bytte...) - Trumf Visa som gir trumf poeng, kan taes ut i penger eller veksles til f.eks Eurobonus poeng. - Ikano Visa, gir ganske bra rabatt på et nytt område hver måned. Denne måneden er det 6% på alt bilrelatert. Neste måned er det 7% rabatt på klær. Fungerer fint hvis man kan vente med å kjøpe til måneden de har rabatt. Lenke til kommentar
skamow Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 andreasn: Takk for et godt svar. Vurderer for øyeblikket Ikano Visa, 365privat og re:member. Har hørt mye positivt om 365privat og re:member. Ser at den effektive renten på Ikano Visa er ganske attraktiv så mulig jeg sender inn en søknad der. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Jeg bruker: - 365privat på klær, sko og drivstoff - twocards på elektronikk, flyreiser +++ (må bytte kategori "manuelt", appen funker fint til dette) - COOP Mastercard på coop - trumf Visa på alt annet To fordeler med 365 er at opptjent bonus trekkes fra på neste faktura, og at man kan få efaktura ferdig utfylt med utestående beløp, der alle andre tilbyr kun minstebeløp (slik at man må endre beløpet på hver innbetaling). Edit: Tok dette opp med DNB nå, og de har begynt å legge inn utestående på efaktura for Trumf VISA dersom man ønsker det. Endret 25. april 2014 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 http://www.123spare.no Der kan du sammenligne kredittkort Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 - Ikano Visa, gir ganske bra rabatt på et nytt område hver måned. Denne måneden er det 6% på alt bilrelatert. Neste måned er det 7% rabatt på klær. Fungerer fint hvis man kan vente med å kjøpe til måneden de har rabatt. hvordan får du vite om disse tilbudene? har kortet men får ingen mail om det... Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Ikano sender da epost hver måned om dette. Ellers ligger det jo full oversikt for hvert halvår på deres hjemmesider. Står også i fakturaen hva som er neste månedsrabatt. 2 Lenke til kommentar
eddott Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Jeg bruker Eika Gold på alt av dagligvarer siden kortet kan gi 4% bonus i den kategorien. På alt annet bruker jeg stort sett Trumf Visa som gir 1% bonus, siden jeg kan sette opp avtalegiro som trekker hele det utestående beløpet hver måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå