Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst] Få enheter koblet til ruteren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har trykket på "Glem" knappen så nettverket ditt er blirr borte fra telefonen?

Ta å restart alt sammen en gang og se om det hjelper... Gjeelder også telefonen din...La modem og router være av og strømløse (napp ut kontaktene) i 30-60 sekunder... Se om det hjelper noe...

Lenke til kommentar

Har faktisk opplevd det samme selv, hos besteforeldra mine, som har en Linksys E1200 eller noe,, Gidder ikke å leite opp korrekt navn på den...:p

Note 2'n min ville ikke koble til samma f... hva jeg gjorde, etter innstillingene i routeren hadde blitt endret fra det dert var når jeg koblet meg på første ganger... Slettet profil og restarta telefonen flere ganger, men nei....

Neste gang jeg var der, uten at noe var blitt rørt, så gikk den rett på! :eek: Så kan hende det er en mindre inkompatibilitet i driverene på telefonen/routeren...

Har du oppdatert firmware på routeren din og alle drivere på de andre enhetene dine??

Lenke til kommentar

Jeg synes det er rart, fordi jeg har aldri opplevd noe lignende og jeg har resetta ruteren et par ganger siden vi kjøpte den i 2008. Det kan hende det har noe med det nye modemet å gjøre.

På ruterens set up står det at det er ingen tilgjengelige oppdateringer for ruteren, selv om jeg ikke har oppdatert den på et par år. Nei, jeg tror ikke jeg har oppdatert driverne. Hvordan gjør man det?

Edit: Ser ut som jeg har firmware update version 2. Er det mulig å oppdatere den nyeste (ver. 5) uten å laste ned 3 og 4?

Endret av Mladic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...