Albert Andersson Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Grønnsisik ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Spernes Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hei Albert! Fint bilde av en fin fugl! Den ser litt pjuskete ut der den sitter og venter på bedre vær. Det er tidlig på morgenen, men jeg aner et lite slør i bildet. Er det været eller er det tatt gjennom et vindu? Ellers veldig bra med flotte farger og fokus på det litt tomme blikket man får i slikt vær. :-) Vennlig hilsen Johnny Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Hei Albert! Fint bilde av en fin fugl! Den ser litt pjuskete ut der den sitter og venter på bedre vær. Det er tidlig på morgenen, men jeg aner et lite slør i bildet. Er det været eller er det tatt gjennom et vindu? Ellers veldig bra med flotte farger og fokus på det litt tomme blikket man får i slikt vær. :-) Vennlig hilsen Johnny Hei, JohSpe. Tusen takk for hyggelig, positiv kommentar ! Bildet er tatt gjennom et vindu, - som du antyder, - og regnet sto rett på, så jeg er forundret over at det i det hele tatt ble et bilde ! Sløret du ser, er nok lysspredning på grunn av regndråpene. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Spernes Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hei Albert! Fint bilde av en fin fugl! Den ser litt pjuskete ut der den sitter og venter på bedre vær. Det er tidlig på morgenen, men jeg aner et lite slør i bildet. Er det været eller er det tatt gjennom et vindu? Ellers veldig bra med flotte farger og fokus på det litt tomme blikket man får i slikt vær. :-) Vennlig hilsen Johnny Hei, JohSpe.Tusen takk for hyggelig, positiv kommentar ! Bildet er tatt gjennom et vindu, - som du antyder, - og regnet sto rett på, så jeg er forundret over at det i det hele tatt ble et bilde ! Sløret du ser, er nok lysspredning på grunn av regndråpene. Vennlig hilsen Albert. Hei igjen. OK, da er jeg helt våken. :-) Bildet er uansett veldig bra. Det er fint med slike utensolbilder, det gir et variert bilde av disse flotte skapningene. Ha en fin fotodag, uansett vær. Johnny Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Litt våt i 'håret' men flott bilde likevel ... denne har jeg aldri sett her hos meg Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Hei Albert! Fint bilde av en fin fugl! Den ser litt pjuskete ut der den sitter og venter på bedre vær. Det er tidlig på morgenen, men jeg aner et lite slør i bildet. Er det været eller er det tatt gjennom et vindu? Ellers veldig bra med flotte farger og fokus på det litt tomme blikket man får i slikt vær. :-) Vennlig hilsen Johnny Hei, JohSpe.Tusen takk for hyggelig, positiv kommentar ! Bildet er tatt gjennom et vindu, - som du antyder, - og regnet sto rett på, så jeg er forundret over at det i det hele tatt ble et bilde ! Sløret du ser, er nok lysspredning på grunn av regndråpene. Vennlig hilsen Albert. Hei igjen.OK, da er jeg helt våken. :-) Bildet er uansett veldig bra. Det er fint med slike utensolbilder, det gir et variert bilde av disse flotte skapningene. Ha en fin fotodag, uansett vær. Johnny Hei igjen, JohSpe. Jeg setter stor pris på tilbakemeldinger, da konstruktiv kritikk, betraktninger og synspunkter ofte gir lærerike "aha"-opplevelser. Jeg er takknemlig for at du bruker tid på å studere bilder og gi gode tilbakemeldinger, så fortsett gjerne med det ! Ha en fortsatt fin dag ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Litt våt i 'håret' men flott bilde likevel ... denne har jeg aldri sett her hos meg Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, - grønnsisik er et nytt "bekjentskap" for meg, også, så jeg måtte slå opp i en fuglebok ! Vennlig hilsen Albert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg