sxxxe83 Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Etter å ha irritert meg med at XP viser alle divx`ene som wmp icon, og ikke den gamle avi iconet, som var i 98, 2000, så måtte jeg forandre litt på dette, var da også innom "Tools" ---> "Folder options" "file types" "file folder" og "advanced" Når jeg nå dobbelklikker på en mappe så dukker det opp i acdsee... Noe som er litt "confuzing" .. lagde en ny jeg kalte for "Open", og valgte c:windowsexplorer.exe sånn at jeg i allefall får åpna mappa... Men det er litt slitsomt.. Noen som vet hva exe fila for bare "OPEN" ligger, eller er det ikke så enkelt... Mvh driti meg ut.. Lenke til kommentar
sxxxe83 Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 Hmm.. Ingen som kan slikt eller, klarer ikke å få fiksa dette... Men det må vel være noe jeg kan "reset til defaults" el no... Lenke til kommentar
Inova Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 hei!! Jeg lagde ikke for så lenge siden en veldig lik post som deg. Jeg klarte etterhvert å løse problemet mitt, og siden ditt er omtrent det samme så kan du løse det på samme måte. Jeg startet med å lagde en nye actions under avansert på "File Folder". Akkurat som den du har lagd "open". Men jeg kalte den bare "open1" pga jeg ønsket å finne den igjen i registeret. Så var bare å passe på at den "open1" sto som default før jeg startet regedit og søkte etter "open1" i regedit. Da jeg fant den så bare slettet jeg den, og alle de andre actions jeg ønsket å slette. Så funket alt bare bra pga systemet valgte riktig defaults selv. Jeg burde kanskje ha sagt hvor du fant den reg fila osv, men det er litt jobb så jeg trur kanskje du klarer å løse problemet ditt med min måte.. Lenke til kommentar
sxxxe83 Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 hei!! Jeg lagde ikke for så lenge siden en veldig lik post som deg. Jeg klarte etterhvert å løse problemet mitt, og siden ditt er omtrent det samme så kan du løse det på samme måte. Jeg startet med å lagde en nye actions under avansert på "File Folder". Akkurat som den du har lagd "open". Men jeg kalte den bare "open1" pga jeg ønsket å finne den igjen i registeret. Så var bare å passe på at den "open1" sto som default før jeg startet regedit og søkte etter "open1" i regedit. Da jeg fant den så bare slettet jeg den, og alle de andre actions jeg ønsket å slette. Så funket alt bare bra pga systemet valgte riktig defaults selv. Jeg burde kanskje ha sagt hvor du fant den reg fila osv, men det er litt jobb så jeg trur kanskje du klarer å løse problemet ditt med min måte.. Ahhh.... Tenkte jo seff ikke paa det.... Faatt fiksa det naa da.. Hjertlig takk... hehe, sinnsykt irriterende det greiene der altsaa... Dukker opp et nytt vindu hver gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå