AnonymDiskusjon Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Vel, jeg og en jente har vært på en date, ble ikke noe mer enn kosing og litt kyssing. Nå har jeg det problemet at hun spør om hvor mange jeg har hatt sex med, noe jeg ikke kan huske. Jeg har store problemer med hukommelsen etter en bilulykke. HALP? Hva faen skal jeg si? Være ærlig og bare si jeg har hatt en ulykke og ikke husker, og si det tallet som jeg husker, eller bare si et normalt tall? Og hva er et normalt tall hvis man er 23? Anonymous poster hash: e9d5e...80d Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Der ville jeg svart: "Det er privat" Hukommelsestap eller ei.... Merkelig med spørsmål om dette etter en date, vær litt obs du. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Kan ikke redigere?! Uansett, jeg er ute etter et langtidsforhold, så det er litt viktig, har enda ikke svart hun.. Anonymous poster hash: e9d5e...80d Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Ver ærlig for all del! Om du har problem med hukommelsen så er vel det verdt å nemne uansett? 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Ver ærlig for all del! Om du har problem med hukommelsen så er vel det verdt å nemne uansett? Ja, jeg får vel gjøre det, siden vi er begge ute etter langtidsforhold. Det har vært mange spørsmål begge veier, som andre hadde sett på som rart. Men hun er like frempå som meg, noe som er ganske deilig. Men jeg skammer meg så mye over at jeg kræsjet. Nei, mistet ikke lappen. Og jeg sliter så mye med hukommelsen at det er latterlig, så istedet for å lyve så burde jeg nok være ærlig og si jeg husker ikke, og forklare ulykken. Da alle mine andre forhold har bare skjedd, ikke noe date eller slike ting, det har bare vært pul, plutselig bodde hun her, eller pul og plutselig begynte ei å legge igjken ting osv. Anonymous poster hash: e9d5e...80d Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Husk du skal si et tall, husk å si et positivt heltall. Hvis ikke så kan hun bli mistenksom. 1 Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Vær ærlig å si du ikke kan huske det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Vær ærlig å si du ikke kan huske det. Men da spinner tanken "Hvor mange har han hatt sex med?!" Anonymous poster hash: e9d5e...80d Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Burde ho ikke heller bare bry seg om hvor mange du skal ha sex med mens du er i forhold? Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Vel, jeg og en jente har vært på en date, ble ikke noe mer enn kosing og litt kyssing. Nå har jeg det problemet at hun spør om hvor mange jeg har hatt sex med, noe jeg ikke kan huske. Jeg har store problemer med hukommelsen etter en bilulykke. HALP? Hva faen skal jeg si? Være ærlig og bare si jeg har hatt en ulykke og ikke husker, og si det tallet som jeg husker, eller bare si et normalt tall? Og hva er et normalt tall hvis man er 23? Anonymous poster hash: e9d5e...80d Det er slikt man ikke spør om og heller ikke vil vite. Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Hva er problemet egentlig? Selv så husker jeg heller ikke nøyaktig hvor mange jeg har ligget med og jeg har ikke noen problemer med hukommelsen heller. Det er ikke alle som gidder å sette er nytt kryss i taket eller å risse inn et nytt hakk i sengestolpen for hver gang og etter et visst antall (varierer vel fra person til person) så slutter en som regel å telle. For hvem bryr seg? Jeg har jo en viss anelse om hvordan antallet ligger an, men noen nøyaktighet har jeg da altså ikke. Og jeg har heller ikke blitt spurt av noen jeg har vært på date med om hvor mange jeg har ligget med tidligere heller, så jeg skjønner ikke helt problemstillingen? Hvor mange er det som spør andre mennesker om dette egentlig? Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Hvor mange er det som spør andre mennesker om dette egentlig? Skjedde med meg for ikke så lenge siden. Så jeg svarte. Spurte så om jeg skulle spørre det samme tilbake. Hun sa da "helst ikke," hehe... Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Jeg mener det er en ærlig sak å lide av hukommelsestap pga en ulykke. Men det høres ut som en dårlig unnskyldning å si "Jeg husker ikke pga bilulykke" som et svar til "Hvor mange har du hatt sex med". Tror det er best å forklare om hukommelsestapet i en egen setting og så kan du senere si at du ikke husker det med seksualpartnere. Selv om "jeg husker ikke/vet ikke" er et legit svar i seg selv på dette spørsmålet vil man alltid ha en innsikt i ca. hvor mange, f.eks. 0-10 eller 50-100. Dette regner jeg med du ikke har pga hukommelsestapet, og da kan du skylde på det. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Husk du skal si et tall, husk å si et positivt heltall. Hvis ikke så kan hun bli mistenksom. Desimaler ser jeg for meg kan bli litt problematisk. Si a gentleman never tells. Så forteller du om ulykken og at det er dundrende likgyldig for hennes del. Spørr hvor mange hun har tenkt å ha sex med etter hun har møtt deg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. april 2014 Forfatter Del Skrevet 11. april 2014 Jeg mener det er en ærlig sak å lide av hukommelsestap pga en ulykke. Men det høres ut som en dårlig unnskyldning å si "Jeg husker ikke pga bilulykke" som et svar til "Hvor mange har du hatt sex med". Tror det er best å forklare om hukommelsestapet i en egen setting og så kan du senere si at du ikke husker det med seksualpartnere. Selv om "jeg husker ikke/vet ikke" er et legit svar i seg selv på dette spørsmålet vil man alltid ha en innsikt i ca. hvor mange, f.eks. 0-10 eller 50-100. Dette regner jeg med du ikke har pga hukommelsestapet, og da kan du skylde på det. Vel, jeg forklarte i nærmere detailj hvordan hukommelsestapet mitt har påvirket meg, det virket Anonymous poster hash: e9d5e...80d Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Hvor mange er det som spør andre mennesker om dette egentlig?Skjedde med meg for ikke så lenge siden. Så jeg svarte. Spurte så om jeg skulle spørre det samme tilbake. Hun sa da "helst ikke," hehe... Ganske sært å spørre noen spørsmål som dem helst ikke ønsker å bli spurt selv da. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Hvor mange er det som spør andre mennesker om dette egentlig?Skjedde med meg for ikke så lenge siden. Så jeg svarte. Spurte så om jeg skulle spørre det samme tilbake. Hun sa da "helst ikke," hehe... Ganske sært å spørre noen spørsmål som dem helst ikke ønsker å bli spurt selv da. Hehe, jeg mistenker at hennes tall var "noe" høyere enn mitt. Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Hehe, jeg mistenker at hennes tall var "noe" høyere enn mitt. Heh. Du mistenker det altså? For jeg fikk litt følelsen av at akkurat det... var ganske åpenbart. Og det er jo ikke alle som blir flau over dette akkurat. En fortid er bare en fortid og innebærer som oftest ganske mange tåpelige valg og erfaringer også, men uten dem så ville en jo ikke vært den samme personen man er i dag, i nåtiden gitt. Når det derimot blir snakkisen på bygda så stiller jo saken seg litt annerledes igjen, uavhengig av hvor mye hold det er i slike rykter forsåvidt. Uten at det nødvendigvis gjør at folk blir flau, men det kan jo føles litt unødvendig ut likevel. Endret 24. april 2014 av Skallekos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg