Gjest Bruker-325285 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Laptoppen min begynte og bli treg så jeg tenkte og reintalere windows 7 så jeg gikk på kontrollpanel for og reinstallere den og da den startet på nytt kommer det opp: "datamaskinen startet uventet på nytt, eller det oppstod en uventett feil. Windows-instillasjonen kan ikke fortsette. for og installere windows må du klikke OK for og starte datamaskinen på nytt. start deretter installasonen på nytt." Har trykket på ok sikkert 20 ganger nå og det samme kommer opp. hva skal jeg gjøre? Det fulgte ikke med noen W7 cd da jeg kjøpte denne på elkjøp for litt over 1 år siden. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Hvilket merke og hvilken modell er denne laptopen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-325285 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Packard bell etteleranet, kan fikse modell vis det er nødvendig Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) På denne pc'en er dette korrekt prosedyre for å reinstallere Windows 7: -Skru av pc'en (helt), sørg for at strømmen er koblet til (stikkontakten). -Trykk "ALT+F10" mens bios-logoen ved boot vises. -Følg instruksjonene for å utføre en "factory recovery/restore". Vær oppmerksom på at alle filer som du har lagret, programmer som er intallert osv. forsvinner ved en "factory restore"! Endret 8. april 2014 av mobile999 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-325285 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg gjorde som du sa, men nå vil den ikke starte i det hele tatt.. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 nå vil den ikke starte i det hele tatt.. Beskriv dette nøye. Hvor stopper det? Kommer det feilmeldinger? Får du startet pc'en i sikkermodus? Får du startet pc'en til recovery modus (Alt+F10)? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-325285 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Fikk den til og funke Lenke til kommentar
gjester17 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Laptoppen min begynte og bli treg så jeg tenkte og reintalere windows 10 så jeg gikk på kontrollpanel for og reinstallere den og da den startet på nytt kommer det opp: Asus er den. "datamaskinen startet uventet på nytt, eller det oppstod en uventett feil. Windows-instillasjonen kan ikke fortsette. for og installere windows må du klikke OK for og starte datamaskinen på nytt. start deretter installasonen på nytt. Jeg har trykket pp den flere enn 30 gang men den dukker opp og opp igjen. Endret 9. oktober 2020 av gjester17 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå