kalleklovn12 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg installerte mitt andre gtx 780ti i dag. Jeg klarer ikke få økt volt til 1.212 med nvflash/ezflash. Bare på det første jeg hadde. Noen tanker om hva jeg gjør galt? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Ingen som vet? Nizzen? Andrull? Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Bruker du msi afterburner? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Ja, både det og precicionX. Det er ikke programmet som er problemet, men den flasher ikke likt på begge kortene. Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 okey da melder jeg pass flasha mitt kort gikk som smurt det eneste som gjorde at e fikk lite volt var standar på voltage i after burner bytta det til ekstendent så funka det fjell igjen Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 17. april 2014 Forfatter Del Skrevet 17. april 2014 Slik ser dette ut: Noen som kan hjelpe her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå