Gå til innhold

Kjøp av ny dress i Trondheim


Anbefalte innlegg

Heisann.

Tenkte jeg skulle handle meg en ny dress, da min gamle fra 2010 ser rimelig jalla ut.

 

Har lest litt rundt, og funnet ut at jeg burde gå for bomull. Dette er en dress jeg skulle kunne bruke på 17. mai, i tillegg til nyttårsaften o.l. Koksgrå burde vel passe til slike anledninger?

 

Da passform er viktig lurer jeg også på om noen har ettersydd en dress de har kjøpt hos en skredder. Vil det koste mye om jeg f.eks skal legge opp/sy inn den nedre delen av buksa o.l.?

 

Er det noen som har erfaringer fra kjøp av dress i Trondheim? Hvilke butikker bør jeg stikke innom og sjekke? Noen merker som anbefales?

 

Jeg har ikke helt styringa på dress, så skyt gjerne inn med en kommentar. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke kjøp bomull, men 100% ull. Bomull funker først og fremst som sommerdress. Koksgrå er et veldig godt valg. Å legge opp eller ta inn en dressbukse er en enkel operasjon, koster deg nok noen hundrelapper. Jeg har ikke noen særlig peiling på utvalget i Trondheim, men de har sikkert noen ok herrebutikker som det går an å stikke innom.

Lenke til kommentar

En skredder tar veldig lite for den jobben. Hva er budsjettet ditt på? Kan ramse opp noen butikker du kan titte innom, slenger med de butikkene som kanskje ikke har like god kvalitet men som er billige og.

 

Retro, Volt, Park, Kleins, Cosmo/Bogart, House of Singles, Bertoni, Arne Rønning, Gant, Gunnar Ree

Lenke til kommentar

Budsjettet blir vel en 3000-4000 kroner tipper jeg. Ønsker meg noe av kvalitet. Fikk vite at f.eks Kleins har avtale med skredder, slik at man kan få gratis justering/tilpassing ved kjøp av dress.

 

Jeg ser nok ikke etter det dyreste og beste her, men jeg kan vel få en grei dress for den prisen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...