halla654 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Har sjekket hele scandinavia og store antall europeiske og amerikanske nettsider for Corsair vengeance k70 cherry mx brown/blue. finner det mange steder, men det står at det er out of stock eller pre-order. betyr det at det kommer inn mer av disse fantastiske keyboardene? har både snakket med komplett og spaceworld og begge sier at de ikke kommer til å få inn flere av disse. noen har også sagt at de ikke blir sent til norge lenger, er dette sant? ønsker gjerne kjappe svar. jeg ser nemlig på nytt tastatur og har forelsket meg i corsair k70 mx blue og brown. - Arne Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Søkte litt rundt og fant ikke akkurat fargen du lette etter, men fant typen.. kan si at jeg kjøpte dette for ca 2 mnd siden, og er storfornøyd! Kjempe tastatur. https://www.komplett.no/logitech-g710-mechanical-gaming-kb/779272 Lenke til kommentar
halla654 Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Det litt vanskelig..... Jeg føler at hvis jeg kjøper et annet tastatur enn corsair k70, vil det på en måte være et slags "ventetastatur" til corsair k70 mx brown kommer på lager. Et svakt alternativ er kanskje ducky shine 3 mx brown nordic layout. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg forstår men det er ikke hvertfall et kjempe tastatur. det beste jeg noen gang har hatt.. Lenke til kommentar
halla654 Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 er det noen andre som har fler forslag? Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Det litt vanskelig..... Jeg føler at hvis jeg kjøper et annet tastatur enn corsair k70, vil det på en måte være et slags "ventetastatur" til corsair k70 mx brown kommer på lager. Et svakt alternativ er kanskje ducky shine 3 mx brown nordic layout. Har selv Corsair K70 med Red brytere og kan trygt anbefale det. Hvis du skal game ser jeg ingen grunn til å være selektiv for brown, RED bryterne er fantastiske på dette brettet Og for å si det på generell basis, så er K70 (red) det beste tastaturet jeg har tastet på i hele mitt liv. Ja faktisk, har aldri opplevd bedre noensinne, og jeg har tafset på møøe keyboards opp igjennom Endret 9. april 2014 av IceBlitz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå