Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har sjekket hele scandinavia og store antall europeiske og amerikanske nettsider for Corsair vengeance k70 cherry mx brown/blue. finner det mange steder, men det står at det er out of stock eller pre-order. betyr det at det kommer inn mer av disse fantastiske keyboardene? har både snakket med komplett og spaceworld og begge sier at de ikke kommer til å få inn flere av disse. noen har også sagt at de ikke blir sent til norge lenger, er dette sant?

ønsker gjerne kjappe svar. jeg ser nemlig på nytt tastatur og har forelsket meg i corsair k70 mx blue og brown.

- Arne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det litt vanskelig..... Jeg føler at hvis jeg kjøper et annet tastatur enn corsair k70, vil det på en måte være et slags "ventetastatur" til corsair k70 mx brown kommer på lager. Et svakt alternativ er kanskje ducky shine 3 mx brown nordic layout.

Lenke til kommentar

Det litt vanskelig..... Jeg føler at hvis jeg kjøper et annet tastatur enn corsair k70, vil det på en måte være et slags "ventetastatur" til corsair k70 mx brown kommer på lager. Et svakt alternativ er kanskje ducky shine 3 mx brown nordic layout.

Har selv Corsair K70 med Red brytere og kan trygt anbefale det.

Hvis du skal game ser jeg ingen grunn til å være selektiv for brown, RED bryterne er fantastiske på dette brettet :)

Og for å si det på generell basis, så er K70 (red) det beste tastaturet jeg har tastet på i hele mitt liv. Ja faktisk, har aldri opplevd bedre noensinne, og jeg har tafset på møøe keyboards opp igjennom :)

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...