heartlife Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg kan si for min del i alle fall, at JEG glatt hadde avslutta et lovende forhold om hun satte som forutsetning å få flere barn. Jeg har ett barn fra før og ønsker ikke flere. Jeg har lyst til å leve mer "voksenliv" før jeg blir pensjonist og da er flere barn ikke et tema. Er 39 år og kommer sannsynligvis til å sterilisere meg om ikke så lenge. Jeg hadde aldri satt det som forutsetning. Jeg er bare redd jeg i fremtiden eventuelt må velge mellom han eller flere barn. Jeg ville aldri "tvunget" en mann til flere barn. Jeg hadde nok ikke valgt denne mannen, men for meg har ønsket om barn blitt så sterkt med årene at jeg ikke kunne vært sammen med en barn som ikke ønsket barn med meg. Jeg har selv vært gift med en som ikke ville ha barn, og det var en av mange grunner til at jeg ikke kunne være sammen med han lenger. Jeg har jo allerde ett barn. Det er derfor jeg er i tvil. Hadde ikke valgt denne mannen om jeg ikke hadde barn fra før, da hadde jeg ikke vært i tvil. Anonymous poster hash: c708a...2aa Anonymous poster hash: c708a...2aa Ja, jeg forstår. Du må nok lytte til deg selv: hvor sterkt er dette ønsket? Vil det bare øke med tiden, eller tror du det går over? Du kan ende opp bitter på partneren din hvis du føler han har "frarøvet" deg noe du har hatt et inderlig ønske om. Enig . Du skal følge dine mål i livet Det betyr ikke at du ikke elsker mannen, for det å ikke få flere barn er også et ønske, og da får han sitt ønske oppfyllt og du ikke ditt. Du må tenke på deg selv og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå