Kimius Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 jeg lurte på hva jeg måtte ha til et vannkjølingssett jeg skal mekke sammen snart. har det meste klart, men vet ikke hva for no gørr jeg må ha i slangene :oops: noen som har peil? bør helst være noe som kan fås på microplex(bestiller alt annet derifra)... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Har hørt rykter om at vann skal være bra Vel, du bør ha destillert/renset vann, og hvis du vil bestille en tilsetning fra Microplex, er vel dette bra: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC53101 Det er ikke på lager nå, men vanlig frostveske 10-20% skulle gjøre samme nytten. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 takk for tipset! kanskje jeg kjøper noe sånn uv-gørr også Lenke til kommentar
It's me Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Koker du opp vann så blir det ganske det samme som destilisert vann, men når 1L destilisert vann koster 20kr på apoteket kan du vel likegodt nyte deg den luksusen. UV tilsetning gir veldig kul effekt hvis du bruker uvlys i kassen din, så har du uvllys så ikke nøl med å kjøpe uvtilsetning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå