Alison Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Hey!Jeg lurer på om det er noen programmer eller ett eller annet som kan få et uklart bilde klart?TakkTakk <3 Endret 8. april 2014 av Alison Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Ja. Alle bildebehandlingsprogrammer. Effekten heter "blur". Prøv Paint.Net, som er gratis. 1 Lenke til kommentar
Alison Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Ja. Alle bildebehandlingsprogrammer. Effekten heter "blur". Prøv Paint.Net, som er gratis. takk skal prøve den Lenke til kommentar
Alison Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Hei! Jeg la ut et inlegg for sånn 10 min siden om det gikk an å radigere et ukart bilde til et klart e, og det gikk det. Men lille dumme meg skønner ikke hvordan så kunne noen tent seg å bere redigere det bildet som er med i dette inlegge klart?? (vet ikke om dere klarer å sende det til meg etterpå osv, men men) Endret 8. april 2014 av Hårek Har flettet sammen to tråder Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Er det jeg som misforstår, eller menes det med "få et uklart bilde klart" å få et uklart bilde skarpere...? I såfall er det motsatt av blur... Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Prøv å last opp filen her; http://www162.lunapic.com/editor/?action=sharpen Lenke til kommentar
Alison Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Prøv å last opp filen her; http://www162.lunapic.com/editor/?action=sharpen Hvilket sånn greie skal jeg bruke da? Lenke til kommentar
Alison Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Er det jeg som misforstår, eller menes det med "få et uklart bilde klart" å få et uklart bilde skarpere...? I såfall er det motsatt av blur... ja, det er å få et uklart bilde klart, altså få det skarpere Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Det var ikke det som stod i posten først, før redigering - det stod om å gjøre et bilde uklart. Man kan skarpe opp bilder og øke kontrasten, men man kan som regel ikke få det helt skarpt og klart. Endret 8. april 2014 av Trondster Lenke til kommentar
Alison Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 wow! tusen takk <3 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) ...så kunne noen tent seg å bere redigere det bildet som er med i dette inlegge klart?? Det kan bli noe sånt som dette...?! Endret 8. april 2014 av flageborg Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Eller litt større...? Endret 9. april 2014 av flageborg Lenke til kommentar
Alison Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 Tusen takk dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå