jae-ols Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg har et Samsung nettbrett , problemet er når jeg er på Facebook, da går jeg på chat og prøver å sende en melding Men ngen ting skjer, det er ikke mulig å trykke på noe. Jeg har omstartet nettbrettet, avinnstalertFacebook, men ingen ting hjelper. Noen som vet hvordan jeg kan løse problemet? Har fungert fint tidligere. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Prøvd å laste ned facebook chat appen? Skal vel ikke være nødvendig, men du kan jo se om den fungerer bedre. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.facebook.orca Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Det har jeg ikke prøvd. Men det rare er at chat'n på Facebook nettbrett bare plutselig slutter å fungere. Det har jo fungert veldig bra. Har snart prøvd alt, det må være en løsning. Takk for tipset Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Du kan også gå i innstillinger på nettbrettet ditt, finne Applikasjoner, så finne Facebook, og slette alle brukerdata og cache. Du vil da måtte logge inn på nytt. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Messenger er instalert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå