jørgenjnygård Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Problemet er som følger, Jeg har en pioneer lx83 som er kobblet til en pioneer vsx423k via hdmi. pioneer lx83 er koblet til en Optoma 3D DLP Projektor HD131Xe og pioneer vsx423k er koblet til en 3 år gammel sony bravia 46".Pcen har også to pc skjermer tilkoblet. Vist jeg er på pcen og slår på tv/projektoren begynner bilde og hakke eller så stopper all avspilling av lyd, filmer eller hva en det er som er på skjermen. Noen som kan ha en løsning på dette ? hadde blitt utrolig takknemlig om en snill sjel kunne hjulpet Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Må være skjermkortet ditt.. hvem type har du? og hvor mye ram? Lenke til kommentar
jørgenjnygård Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 hvordan finner jeg ut hvilket jeg har ? win 8.1 Lenke til kommentar
jørgenjnygård Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 geforce gtx 760 Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Hmm... det skulle egentlig være greit nok.. høyreklikk på min datamaskin, egenskaper og se hvor mye ram du har.. sjekk også at det ikke er støv i skjermkort vifta Endret 8. april 2014 av Yippee Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 en siste ting du også burde gjøre, er og laste ned denne http://www.geforce.co.uk/drivers/results/73810 driver til skjermkortet ditt, nyeste utgave Lenke til kommentar
jørgenjnygård Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 tusen takk, pcen ha 16 gb ram Lenke til kommentar
jørgenjnygård Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Tusen takk, pcen har 16 gb ram Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Bare hyggelig da har du mer enn nok ram også.. Prøv update og sjekk støv. gi meg en tilbakemeldig etterpå da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå