iIllumination Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Hei, har en xbox 360 slim som jeg ønsker å bruke på en monitor med DVI inngang. Men ved en eller annen rar grunn får jeg ikke signal. Min bror har en xbox 360 også og vi har prøvd å koble til med samme kabel og adapter, og det gikk problemfritt. Har i tillegg prøv å tilbakestille oppløsninginnstilingene ved å holde ned "Y og right trigger" ved oppstart, men uten hell. Noen forslag til hva som kan være galt? Står på monitoren at det ikke er koblet til noe kabel. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Sjekket at du har riktig kanal stillt inn på monitoren? Om du har flere utganger da så klart Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Hei, har en xbox 360 slim som jeg ønsker å bruke på en monitor med DVI inngang. Men ved en eller annen rar grunn får jeg ikke signal. Min bror har en xbox 360 også og vi har prøvd å koble til med samme kabel og adapter, og det gikk problemfritt. Har i tillegg prøv å tilbakestille oppløsninginnstilingene ved å holde ned "Y og right trigger" ved oppstart, men uten hell. Noen forslag til hva som kan være galt? Står på monitoren at det ikke er koblet til noe kabel. Takk på forhånd! Du kan gjøre som jeg måtte da jeg skulle spille x360 på min gamle dvi 5:4 ratio pc skjerm, slå på xboxen, så skriv ned alt du trykker på for å endre oppløsning, så tar du å kobler xboxen opp mot dvi skjermen, å så gjør prosessen fra det du skrev ned. Endret 10. mai 2014 av Gintoki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå