Milki Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg går første året på videregående nå, og har valgt r-matte, kjemi, biologi og samfunnsøkonomi på vg2. På vg3 tenker jeg å ha kjemi2 og biologi2, og et annet samfunnsfag som vil passe inn på timeplanen. Er det noen som har innspill til planen min, eller meninger om kjemi2 og biologi2? Hvordan var overgangen fra 1T til R-matte, og hvordan var R-matten i forhold til S1 og S2? Jeg har fire/fem i t-matte nå. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Ville byttet ut økonomi med fysikk 1. Lenke til kommentar
Milki Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Fysikk er vel et ganske tungt fag, og jeg synes ikke det er så spesielt interesant.... Jeg tror heller jeg tar samfunnsøkonomi siden jeg ikke er særlig motivert for fysikk.. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Ok, bare husk at du sperrer endel dører. Medisin, tannlege, farmasi, vetrinær. klinisk ernæring og ingeniør er alle fag hvor du MÅ ha fysikk 1. Å ha f.eks. R1, Kjemi 1+2 og Biologi 1+2 og ikke fysikk er idiotisk. Angrer selv som faen på at jeg ikke tok fysikk selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå