StigØyvann Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Lightroom har nå kommet til iPad.Adobe tar 1000 kroner for bilderedigeringsapp Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Føler den tittelen der er noooooe på kanten. 1 Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Vil dette si at jeg f.eks. på reise kan legge bildene inn i LR på ipaden, organisere, slette og gjøre små redigeringen, for så å synkronisere justeringer, keywords, osv, til maskinen via smart previews i clouden og dermed ha lettet meg for en helvetes organiseringsjobb når jeg kommer hjem med minnekort så fulle at det kan ta motet fra hvem som helst? Edit: Svaret på spørsmålet mitt er åpenbart ja. I følge Terry White. Jeg har ikke fulgt med så mye i det siste og har derfor ikke fått med meg at denne ville komme, men dette er jo bare fantastisk! Endret 8. april 2014 av Keyzer28 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Føler den tittelen der er noooooe på kanten. Hva er på kanten? At den informerer hva artikkelen dreier seg om? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Er det verdt 1000kr for folk så betaler dem vel det. Og betaler dem ikke det så går det vel ned i pris etterhvert. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Føler den tittelen der er noooooe på kanten. Hva er på kanten? At den informerer hva artikkelen dreier seg om? Den var misledende før Akam forandret tittelen til den du ser nå. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Undertittelen er vel fortsatt misledende. Denne appen er tross alt for dem som allerede har LR-pakken, og for oss er det gratis. Har du den ikke og vil ha den får du ofte pakka med CC og LR til under 100 kroner måneden, og det kan vel knapt kalles "svindyrt". 2 Lenke til kommentar
Trig8 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Vil dette si at jeg f.eks. på reise kan legge bildene inn i LR på ipaden, organisere, slette og gjøre små redigeringen, for så å synkronisere justeringer, keywords, osv, til maskinen via smart previews i clouden og dermed ha lettet meg for en helvetes organiseringsjobb når jeg kommer hjem med minnekort så fulle at det kan ta motet fra hvem som helst? Edit: Svaret på spørsmålet mitt er åpenbart ja. I følge Terry White. Jeg har ikke fulgt med så mye i det siste og har derfor ikke fått med meg at denne ville komme, men dette er jo bare fantastisk! https://www.youtube.com/watch?v=XkYzCuhSoNA Photosmith er et godt alternativ om en ikke ønsker å bruke så mye penger. For meg som hobbyfotograf ser jeg ikke grunn til å bli med i abonnementsordningen til Adobe. 1 Lenke til kommentar
Membership Expired Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 "Etter måneder med rykter har Adobe nå lansert mobilutgaven av Lightroom...." Hehe... hvordan kan det oppstå rykter når Adobe sa at de skulle lansere LR for iPad? Tom Hogarty i Adobe viste fram en prototype av LR på iPad i fjor(episode 94 av The Grid). Adobe produkter er grisebillig, ikke svindyrt. 3 Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Føler den tittelen der er noooooe på kanten. Hva er på kanten? At den informerer hva artikkelen dreier seg om? Det stod noe som "Adobe har lansert app til 1000 kr" før de endret tittel. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Føler den tittelen der er noooooe på kanten. Hva er på kanten? At den informerer hva artikkelen dreier seg om? Det stod noe som "Adobe har lansert app til 1000 kr" før de endret tittel. @AvidGamer Tittelen på denne diskusjonstråden var den originale tittelen på artikkelen!!! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Føler den tittelen der er noooooe på kanten. Hva er på kanten? At den informerer hva artikkelen dreier seg om? Det stod noe som "Adobe har lansert app til 1000 kr" før de endret tittel. @AvidGamer Tittelen på denne diskusjonstråden var den originale tittelen på artikkelen!!! OMG herregud!!!! Er du klar over det går ann å svare på diskusjonen via artikkelen og ikke diskujonen!!!??? På den måten ser du jo ikke emne titlen!!!!!! Ta deg en bolle. Endret 9. april 2014 av AvidGamer Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Slutt å drit deg ut a AvidGamer, det han refererte til var også den tidlgiere tittelen på artikkelen. Lenke til kommentar
tow Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 OMG herregud!!!! Er du klar over det går ann å svare på diskusjonen via artikkelen og ikke diskujonen!!!??? På den måten ser du jo ikke emne titlen!!!!!! Ta deg en bolle. Gratulerer, du har nettopp vunnet kombinert-NM "utropstegn og teithet". 1 Lenke til kommentar
polljen Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Føler den tittelen der er noooooe på kanten. Hva er på kanten? At den informerer hva artikkelen dreier seg om? Det stod noe som "Adobe har lansert app til 1000 kr" før de endret tittel. @AvidGamer Tittelen på denne diskusjonstråden var den originale tittelen på artikkelen!!! OMG herregud!!!! Er du klar over det går ann å svare på diskusjonen via artikkelen og ikke diskujonen!!!??? På den måten ser du jo ikke emne titlen!!!!!! Ta deg en bolle. Det gjør jeg gjerne, har stor sans for boller jeg Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 OMG herregud!!!! Er du klar over det går ann å svare på diskusjonen via artikkelen og ikke diskujonen!!!??? På den måten ser du jo ikke emne titlen!!!!!! Ta deg en bolle. Gratulerer, du har nettopp vunnet kombinert-NM "utropstegn og teithet". Pointet var å overdrive at polljen følte behovet å måtte bruke 3 stk utropstegn. Var vist nok litt for "highbrow" for deg det der. Lenke til kommentar
nonplusultra Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Svindyrt? Ganske så barnslig med sånne overskrifter. Lightroom koster penger og naturlignok koster lightroom mobile også det. Lenke til kommentar
RiskyHome Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Alle som allerede har kjøpt LR og har den på PC-en burde slippe en slik påtvunget betalingsordning. Hvorfor ikke tilby appen til en fornuftig pris og bruke samme registreringskode som for programmet man allerede har kjøpt? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Det er sikkert sånn at de vil ha alle over på abbonement. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Alle som allerede har kjøpt LR og har den på PC-en burde slippe en slik påtvunget betalingsordning. Hvorfor ikke tilby appen til en fornuftig pris og bruke samme registreringskode som for programmet man allerede har kjøpt? Tja, tror at de vil tjene inn mest mulig i startfasen og det har jeg forståelse for, en bedrift må jo tjene penger på sine produkter. Vil nok komme noen tilbud utover sånn som med CC-cloud når det største kjøpshysteriet har lagt seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg