hetix Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Endret 9. april 2014 av hetix 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 er vel mer imponerende å holde bakhjulet på tråsykkel Lenke til kommentar
hetix Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Endret 9. april 2014 av hetix Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Hvordan hadde det gått hvis det som skjedde på slutten av filmen skjedde med noen bak deg? Greit å leke seg, men bruk hodet. Lenke til kommentar
hetix Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Endret 9. april 2014 av hetix Lenke til kommentar
sondreyboy Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Haha! Hørt at Slider er jævlig fett å dra hjulet med. at den er lett å få opp å holde der (Y) Men må jo få si at det ser kanskje bedre ut på moped eller lett mc. men fortsatt jævlig fett! TommelOpp! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Da hadde vell de bak meg fått veldig vondt da? Vet ikke?? Jeg gjorde det på en parkeringsplass som var tom for biler og personer Hvis du ikke vet det så forstår jeg jo hvorfor du holder på sånt på trafikkert vei. For all del, kos deg og krasj det du orker på tom parkeringsplass, men om du hadde mista balansen i det du passerte den bussen og sjangla over i dens kjørebane hadde det ikke bare gått meget dårlig med deg, men du hadde trolig ødelagt livet til bussjåføren som måtte slite med sammenstøtet resten av sin tid. 2 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Nei huff, når jeg syntes dette er barnslig må jeg vel være begynt å bli gammel.Tenk at du har et barnesete på sykkelen med en liten baby oppi, er det like kult å kjøre på et hjul da? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Takk og lov for at du krasjet på en parkeringsplass og ikke skadet fotgjengere eller andre biler. Skal du drive på med slikt så bør du i det minste holde deg på den parkeringsplassen. Lenke til kommentar
hetix Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Endret 9. april 2014 av hetix Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Så fint at det var relativt greit å tyde skiltet ditt etter at du tryna 1 Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Det hjalp tydeligvis å snakke til snørrvalpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå